Licitatie Publica - Balast
Anunt de participare (utilitati) numarul 142085/20.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Balast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Bucium f.n., Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 1, 330, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 170000RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Balastul va fi utilizat pentru refacerea straturilor de fundatie ale structurilor rutiere, afectate in urma lucrarilor de interventie la retelele de apa si canalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime stabilite de autoritatea contractanta sunt cele precizate in caietul de sarcini si reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru. Cantitatile pot fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante. Cantitatea minima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 3750 mc. Cantitatea maxima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 4750 mc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 1, 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant.de particip. este de 20000 lei. Garant. de particip. poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data a publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilit. a garant. pt. particip. va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garant. de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conf. prevederii art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. In cazul in care se opteaza modalitatea de constituire prin: a) virament bancar sau ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conform. cu Formularul nr. 12.IMM-urile benef. de reducere cu 50% din cuantumul garant.de particip., cu conditia demonstr. ca se incadreaza in categ. intreprinderilor mici si mijlocii, IMM, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.11.In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite de garant. de particip. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garant. de particip. se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art.44 din O.U.G. nr.34/2006. Daca ofertantul uzeaza de acest drept va prez. Decl. privind calit. de participant la procedura-Formularul nr.2 si Acordul de asociere-Formularul nr.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.4;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.5;
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.6;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formularul nr.7.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Nemtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Adrian Budisan;
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a)
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare si/sau tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.4, nr.5 si nr.7. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.
Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 - informatii generale despre ofertant din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale in ultimi 3 ani.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in
parte.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 8 "Informatii generale". Echivalenta in valuta a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu anual Leu/valuta comunicat de BNR pentru anul de referinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de clienti.
Modalitatea de indeplinire
-Formularul nr. 9 "Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani".
- certificate/documente emise de client prin care ofertantul sa-si dovedeasca experienta in livrarea unor produse similare
Ofertantul va face dovada ca dispune de utilaje/instalatii/echipamente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
-Formularul nr. 15 "Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice" din care sa rezulte minim un utilaj de incarcare si minim 2 autobasculante de 16 tone.
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de
management al calitatii ISO 9001 corespunzator activitatilor aferente
obiectului contractului, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare
membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta documentul / certificatul solicitat, probe sau dovezi, conform art.193 din O.U.G 34/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-23-2013-AB
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Perioada estimata de publicare a anuntului viitor: trimestrul I /2015.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2013 13:46