Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baterii de caumulatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 85852/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Baterii de caumulatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITE FDEE TN conform caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Baterii de caumulatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 85, 000 si 95, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 11000 lei ( 5500 lei ptr. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Declaratie pe proprie raspundereprivind informatiile pe care le considera confidentiale si a caror dezvaluire ar prejudicia interesele legitime, in special in ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala. Se vor enumera toate documentele ofertei si pentru fiecare document se va mentiona daca este confidential sau nu.
Documentele din propunerea financiara nu pot fi declarate confidentiale.
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea IV.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit a), b), c), d) din OUG 34/2006- Formular B din Sectiunea IV.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), certificate valabile la data organizarii procedurii de atribuire (original sau copii legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 30.06.2009 , vizat si inregistrat de organele competente
- Cifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2006, 2007, 2008); sa fie minim de 95000 lei echivalent 22500 euro se va completa in Formularul B2 din Sectiunea IV.
IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% a acestor valori.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale Formular B2 din Sectiunea IV.
- Autorizatia de livrare/comercializare (este solicitata numai pentru distribuitori).
Ofertantul trebuie sa fie autorizat de producator pentru livrarea produselor.
In cazul in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica de cat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura intre producator si ofertant.
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara FormularB4 din Sectiunea IV.
Se solicita prezentarea in copie cel mult 3 contracte, onorate, incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani de ofertant, avand obiectul de produse similare (prima pagina, pagina cu cantitatile si ultima pagina cu semnaturi), avand valoarea cumultata mai mare sau egala cu 95000 lei.
- Recomandari
Orice fisa de experienta similara referitoare la un contract incheiat cu beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform D.A.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN-72
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 11:00
Locul: Sediul FDEE TN Cluj N str. I.Macelaru Nr. 28 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. n.Titulescu nr. 1, Localitatea: Cluj N, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264595862, Fax: 0264595862
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv Juridic al FDEE TN
Adresa postala: st, I. Macelaru nr.28A, Localitatea: Cluj N, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264205005, Fax: 0264205005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer