Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baterii stationare de acumulatori pentru statiile cu echipamente RR


Anunt de participare numarul 144323/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 315003074/ +40 315003011, In atentia: Georgeta NEAGU, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 315003666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Baterii stationare de acumulatori pentru statiile cu echipamente RR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta din:
- AnsambluBaterii 12V/23-25 Ahpentru UPS tip Benning Enertronic L 3-3 60 KVA, - Ansamblu Baterie de acumulatori 48V/250Ah GEL, - Ansambluri Baterii de acumulatori 48V/240-260 Ah ACID.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31400000-0 - Acumulatori, pile galvanice si baterii primare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Baterii 12V/23-25 Ahpentru UPS tip Benning Enertronic L 3-3 60 KVA- 2 buc.,
Baterie de acumulatori 48V/250Ah GEL ? 2 buc.,
Baterii de acumulatori 48V/240-260 Ah ACID- 36 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 188, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3500 Euro.Perioada de valabilitate a garantiei de participare= 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781din OUG nr.34/2006.In cazul garantiei de participare depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul de schimb valutar BNR din data publicarii anuntului de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele. Cuantumul garantiei de buna executie = 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006. Nu se va accepta posibilitatea constituirii garantiei de buna executie se constituie prin retineri succesive.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.12 din sectiunea Formulare si Modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: - Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;
- Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se va prezenta Formularul nr.4 si anexa acestuia din sectiunea Formulare si Modele, completate corespunzator.Nota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant.In sensul prevederilor art.691din OUG nr.34/2006, persoanele care au functii de decizie in cadrul S.N.Radiocomunicatii S.A. si care au legatura cu procedura de atribuire sau pot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire ?Baterii stationare de acumulatori pentru statiile cu echipamente RR ? sunt urmatoarele: Gabriel GRECU ? Director GeneralAdrian LUPU - Director Executiv Economic
Eugen BRAD ? Director Execuiv Tehnic
Marian DINCA ? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si Administrativ
Dana MARIAN-Manager Dpartament Juridic si Relatii Institutionale si Reglementari
Mihnea GHIATA ? Manager Departament Planificare si Urmarire InvestitiiLigia MIHAIU - Manager Departament Planificare Achizitii Operationale
Ludovic MIREA ? Manager Departament O&M Retea Treansport RR si FO
Radu VILCU - Sef Serviciu Operare Retele RR si FO
Georgeta NEAGU - Sef Serviciu Achizitii Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa aiba corespondent cu obiectul contractului ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani conform Formularului nr. 5 din Sectiunea Formulare si Modele
Cerinta nr. 2
Cifra medie de afaceri in domeniul livrarii de Baterii stationare de acumulatori in ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 370.000 euro (Formularului nr.6 din Sectiunea Formulare si Modele).Pentru conversie lei/valuta se vor utiliza cursurile de schimb BNR medii anuale corespunzatoare anilor 2010, 2011, 2012.Nota. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea economica si financiara pentru partea din contract pe care o realizeaza.
In cazul tertului, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre tertul sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind cifra medie globala de afaceri realizata in ultimii 3 ani.(Formular nr.5)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind cifra medie de afaceri in domeniul livrarii de Baterii stationare de acumulatori in ultimii 3 ani (Formular nr.6)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formularului nr.7.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a facut livrari de Baterii stationare de acumulatori, in valoare cumulata de cel putin 180.000 euro.
Cerinta nr. 2
Maximum 3(trei) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea de produse similare.
Cerinta nr.3
MostreNota. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea tehnica si profesionala pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista prezentata sa fie completata in conformitate cu Formularul nr.7 din sectiunea Formulare si Modele.Pentru confirmarea indeplinirii obligatiilor privind livrarea produselor, mentionate in Lista principalelor livrari de produse, se vor prezenta maximum 3(trei) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Odata cu depunerea ofertei se va prezenta cate o mostra din fiecare tip deprodus solicitat: element de 12V, 2V gel, respectiv 2V acid, conectori, suruburi de fixare din care sa reiasa caracteristicile constructive solicitate in caietul de sarcini.Mostrele vor fi insotite obligatoriu de buletine de analize, emise de un laborator autorizat. Daca in urma testarii, produsele prezentate de ofertant vor fi declarate neconforme/necorespunzatoare, ofertantul respectiv va fi descalificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 13:00
Locul: Sediul S.N. Radiocomunicatii S.A., Bucuresti, Sos Oltenitei 103, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 din OUG nr.34/2006, respectiv in termen de ?10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal?
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer