Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baza de date pentru activitatea de inspectie fiscala


Anunt de participare numarul 67329/27.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, Tel.021/3871110/2370, In atentia: Dna Laura PREDA VLASCEANU, Email: [email protected], Fax: 021/3101034, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Baza de date pentru activitatea de inspectie fiscala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANAF DGTI din Str. Poenaru Bordea, nr. 3-5, sector 4, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Programe software care sa realizeze furnizarea de informatii relevante despre agenti economici cu activitate internationala.
Accesarea unei baze de date specifice, in care sa se poata regasi informatii economice despre cat mai multi agenti economici cu activitate internationala.
Obtinerea instantanee a acestor date, baza de date fiind localizata la nivelul ANAF sau pe sistemele de calcul ale inspectiei fiscale.
Generarea de rapoarte specifice, cu obtinerea de indicatori specifici, predefiniti in sistemul achizitionat sau definiti de catre utilizatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua programe software care sa realizeze furnizarea de informatii relevante despre agenti economici cu activitate internationala
Valoarea estimata fara TVA: 444, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 10 zile dar nu mai tarziu de 31.12.2008.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 8.880, 00 lei, reprez. 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului; garantia de buna executie: 10% din valorea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Declaratie privind calitatea de participant la Procedura, Certificat constatator, Certificatul de inregistrare, Pentru persoane juridice straine: operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca atat o forma de inregistrare ca persoana juridica cat si forma de inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006 si 2007)trebuie sa depaseasca valoarea de 350.000, 00 euro, fara TVA. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara; Autorizarea ofertantului pentru livrarea produselor si/sau prestarea serviciilor conexe emisa de producator , iar pentru licente sa reiasa ca sunt de tip full licence, insotite de Proof of Entitlement, respectiv "passport advantage" pentru Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Autorizarile vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, in cazul in care furnizorul nu este producator. Daca ofertantii au calitatea de producatori ai produselor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens;
- certificarea sistemului de management al calitatii;
- Sisteme de asigurare a calitatii;
- Informatii privind subcontractantii/asociatii, (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fi indeplinit, in ultimii trei ani pana la data depunerii ofertelor 3(trei) contracte al caror obiect sa fi fost similar cu cel al prezentei proceduri de atribuire si care sa fi avut o valoare cumulata egala sau mai mare decat 60.000, 00 euro, fara TVA (cota indeplinita de ofertant).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.- recomandari sau alte documente care sa ateste finalizarea contractului- ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 10:30
Locul: Sediul central ANAF, tronson VII, etaj 6, cam. 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, 319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica - Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.021/319.96.80, Fax: 021/317.70.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2008 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer