Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baza sportiva multifunctionala Comuna Tarnava, Judetul Sibiu


Anunt de participare numarul 81180/28.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tirnava (Primaria Tirnava)
Adresa postala: str. 1 Decembrie , nr. 5, Localitatea: Tarnava, Cod postal: 557275, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Gaban, Tel.0269806775, Email: [email protected], Fax: 0269806781, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Baza sportiva multifunctionala Comuna Tarnava, Judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tarnava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie "Baza sportiva multifunctionala Comuna Tarnava, Judetul Sibiu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie "Baza sportiva multifunctionala Comuna Tarnava, Judetul Sibiu"
Valoarea estimata fara TVA: 471, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
800 ron, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere sau de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
certificat de atestare fiscala eliberat de directia impozite si taxe locale valabile si fara datorii la data deschiderii ofertei
certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat valabile si fara datorii la data deschiderii ofertei
certificat constatator emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertei
certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, aceste trebuie sa fie pozitiv
-fisa de informatii generale
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-situatia contractelor aflate in derulare
-experienta similara in constructia de sali de sport/baza sportiva
-declaratie privind ecipamentele tehnice, utilajele
-informatii privind personalul
-informatii privind subcontractantii
-ISO 9001 sau echivalent
-ISO 14001 sau echivalent
-ISO 18001 sau echivalent
-sistemul calitatii aplicat la lucrare
-laborator de gradul II cu autorizatie valabila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se vor prezenta maxim 2 contracte de luccrari similare (baze sportive/sali de sport) a caror valoare minima va fi de 250.000 fara TVA-se va prezenta copie dupa contracte, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarului, recomandare vizata de isc.-personal minim: 1.coordonator proiect inginer de constructii cu o vechime in domeniu de minim 5 ani. Se va prezenta CV, copie dupa contractul de munca/colaborare, acte de studii2.Responsabil tehnic cu executia Se va prezenta CV, atestatul RTE in domeniul constructii civile, industriale valabil la data deschiderii ofertei si copie dupa contractul de munca/colaborare.3.Responsabil cu asigurarea (AQ) si controlul calitatii lucrarilor (CQ) in domeniile: constructii industriale si instalatii aferente constructiilor-ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertei, in domeniul constructii civile si instalatii-ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertei, in domeniul constructii civile si instalatii-ISO 18001 valabil la data deschiderii ofertei, in domeniul constructii civile si instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda de licitatie electronica in perioada 30 - 31 iulie 2009
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 09:30
Locul: la sediul primariei Comunei Tarnava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputernicitii acestora, observatori, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: Bulevardul Victoriri nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269217104, Fax: 0269217702, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Tarnava, Compartiment Juridic
Adresa postala: str. 1 Decembrie nr. 5, Localitatea: Tarnava, Cod postal: 557275, Romania, Tel.0269806775, Fax: 0269806775
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2009 21:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer