Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - bazin preneutralizare ape chimice impure


Anunt de participare numarul 12995/04.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: EMIL POPESCU, Tel.0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RAAN-Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: calea Tg-Jiului km 7, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: Serv. MEA, Tel.0252/311250, In atentia: Elena VIASU, Fax: 0252/317908
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RAAN-Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: calea Tg-Jiului km 7, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: Serv. MEA, Tel.0252/311250, In atentia: Elena VIASU, Fax: 0252/317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
bazin preneutralizare ape chimice impure
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RAAN-Suc. ROMAG-PROD, Calea Tg-Jiului, km 7, dr. Tr. Severin, jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia unei cuve cu rolul de a neutraliza apele care urmeaza sa fie deversate la emisar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45253000-5 - Lucrari de constructii de statii de prelucrare chimica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf. caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 377, 199RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3500 lei cu OP in cont IBAN RO60RNCB0179034575220001 BCR suc. Mehedintigarantie de buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;
declaratie conf. art. 181/OUG34/2006;
certificat constatator Of. Registrului Comertului
informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant la 31.12.2006, certificat privind datorii pentru impozite si taxe
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat SMC-SR EN ISO 9001/2001 sau altele echivalente;
experienta similara in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont IBAN RO60RNCB0179034575220001 BCR suc. Mehedinti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2007 11:00
Locul: RAAN, str. N. Iorga nr. 1, Dr. Tr. Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;imputernicitii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
curtea de apel craiova
Adresa postala: str. n. titulescu nr. 4, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
cons nat pt solution. contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104640, Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
raan-serv. cont. juridic, achiz. publice
Adresa postala: str. n. iorga nr. 1, Localitatea: dr. tr. severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer