Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bazin vidanjabil etans din beton armat in statia Focsani Vest


Anunt de participare (utilitati) numarul 120611/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Compania Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bazin vidanjabil etans din beton armat in statia Focsani Vest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Incinta statiei de transformare Focsani Vest, com. Campineanca, jud.Vrancea.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea in incinta statiei Focsani Vest, a unui bazin vidanjabil etans din beton armat in care se vor colecta apele pluvialeconventional curate provenite de la doua transformatoare si un autotransformator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232454-9 - Lucrari de constructii de bazine de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bazin vidanjabil etans din beton armat , cu capacitatea de stocare de 36 mc cu respectarea cerintelor tehnice din proiectul nr.232/2010, atasat la prezentul anunt in sectiunea documentatie si clarificari(DA_1179_STBC (1, 2, 3, 4, 5, 6......18).
Valoarea estimata fara TVA: 47, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 450 lei, fara TVA, valabila pana in data de 07.09.2011; garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formularulnr. 2 , insotit de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care op ec este rezident)- copii lizibile, cu stampila si semnatura reprezent legal al op economic, valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
-b. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- c. Informatii generale - formularul nr. 3.
Doc care dovedesc capacit de exercit a activitat profes:
1.Pentru pers fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate siCertificat de inregistrare- copie certific pt conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezent legal al op ec.
2) Pentru pers fizice/juridice straine-docum edificat care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezent legal, insotite de traducerea autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere si ale persoanelor direct responsabile pentru executia lucrarilor: responsabili: tehnic cu executia, atestat MLPTL, de lucrare, cu asigurarea calitatii, cfLegii10/1995; coordonatorin materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarii cf.HG 300/2006; sef de lucrare- electrician autorizat, minim grupaIII NPM (formular 11 si documente justificatve ; CV-uri pt. pers de conducere si copii dupa documentelele de atestare/autorizare) ;
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-formular 9 si anexa la acesta
(laboratoare autorizat coresp cerintelor executiei lucrarii -min.grad II, cf. Lg 10/1995 si HG 766/1997);
3. Inf. privind experienta similara- se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin o lucrare similara, insotita de recomandarile saucertificatele constatatore aferente;
4. operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Certificatelesistemului de management calitate (SR EN ISO 9001:2008), mediu (SR EN ISO 14001:2005), sanatate si securitate ocupationala (SR EN ISO 18001:2008) sau echivalent, in copii certific. pt conformit cu orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA_1179_STBC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.09.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ?Programul anual al achizitiilor publice? pe anul 2011, aprobat de conducerea Companiei, prin nota nr. 2747/28.01.2011, la pozitia 1, este prevazuta achizitia ?Bazin vidanjabil etans din beton armat in statia Focsani Vest?, cod CPV 45232454-9, valoarea estimata fiind de 47670 lei, respectiv 11086 euro.La nivel de Companie (Executiv plus 8 sucursale subordonate), in anul 2011 suma prevazuta pentru toate achizitiile care se incadreaza in acest cod CPV este superioara pragului prevazut de art.124, lit.c. Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este ?licitatie deschisa?, fiecare sucursala urmand sa-si organizeze procedura la nivel local, functie de necesitati, in scopul maririi gradului de concurenta si de transparenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 18:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer