Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Becuri


Anunt de participare numarul 137692/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Alecsandrescu Constantin, Tel. +40 213138170, Email: [email protected], Fax: +40 213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati Publice Locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Becuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 217, sect 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata minima pentru intreaga durata a acordului cadru este 180.000 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 300.000 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare "Becuri".
Cantitatile si informatiile tehnice sunt specificate in caietul de sarcini.
Informatii privind scopul acordului cadru se gasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31531000-7 - Becuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si informatiile tehnice sunt specificate in caietul de sarcini.
Informatii privind scopul acordului cadru se gasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da.Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data deschiderii. In cazul extinderiiperioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitatea garantiei pentru participareva fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita prin virament bancar (RO18TREZ7015006XXX000213 ? Trezoreria sector 1 ? Administratia Strazilor) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari -in original- in favoarea autoritatii contractante.Se poate utiliza si modelul indicat in Formularul 11 - scrisoare de garantie bancara- in favoarea autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi constituita de oricare dintre asociati .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se face, conform legislatiei in vigoare, prin completarea declaratiei pe proprie raspundere. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare dintre membri va face dovada indeplinirii in mod individual a conditiilor pevazute de Legea nr. 346/2004. Conform art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care un operator economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare mai sus mentionata, suma de 4.380 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de achizitie publica de produse (fara TVA). Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin(3) din HG 925/2006 asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 B insotit de Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si/sau orice alteformulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 C completat, semnat si stampilat.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, subcontractantii declarati vor prezenta acest formular)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG34/2006 - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B completat, semnat si stampilat.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, subcontractantii declarati vor prezenta acest formular; subcontractantii/tertii sustinatori declarati vor prezenta acest formular).Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
-Director Gen.-Alina Roman
-Director Adj.-Lazar Ecaterina
-Sef Serv.Achizitii-Alecsandrescu Constantin
-Sef Serv.Juridic Contencios-Claudia Tauzeanu
-Sef Serv.Financiar Contabilitate Buget- Dana Rozsdas.
Declaratie privind participarea la proceduracu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul A, completat, semnat si stampilat.
(in cazul unei asocieri, asociatul lider este obligat sa prezinte aceste formular in numele asocierii).
Toate documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert de pe langa TribunalulBucuresti sau Tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cerificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni:
a)Ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.
b)Ca inaintea incheierii acordului-cadru, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
In cazul agentilor economici (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi insotite de traducere in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico ?financiara
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri - Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Valorile vor fi exprimate si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii 3ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fieminim 550.000 lei.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica - Lista principalelor livrari de aceasi natura efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara - Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani:
- a unui contract cu obiect similar, contract a carui valoare sa fie de minim 250.000 lei, fara TVA. Este obligatorie prezentarea de copii de pe parti relevante ale contractului cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se atasaza:
- Procese verbale de receptie
Recomandare - Se va prezentao recomandare pentru contractul care va fi prezentata la cerinta minima referitoare la Experienta Similara.
Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 sau echivalent, valid la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi.In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, formularul de oferta nr. 10A, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2012 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire.Ofertantul are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data si ora limita stabilite pentru depunere, conform documentatiei de atribuire.In situatia in care oferta a fost depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele stabilite documentatia de atribuire sau nu a prezentat conform prevederilor art. 11 alin (4) - (5) din HG nr. 925/2006 documente relevante in acest sens, aceasta va fi considerata inacceptabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. +40 213138170, Fax: +40 213138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer