Licitatie Publica - Benzi de cauciuc pentru transportoare cu banda
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22414/15.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Anda Pistol, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Benzi de cauciuc pentru transportoare cu banda
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Banda de cauciuc 1000 x 4 x 16; Banda de cauciuc 800 x 4 x 14; Banda de cauciuc 650 x 3 x 12 ; Banda de cauciuc 500 x 3 x 12Cantitate totala 850 ml pentru anul 2012
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.06.2012
41 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 696, 892.63RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Acord cadru pentru 41 de luni: Contract subsecvent 2012 - 161.687, 33 lei fara TVA; Contract subsecvent 2013 - 169.771, 70 lei fara TVA; Contract subsecvent 2014 - 178.260, 30 lei fara TVA; Contract subsecvent 2015 - 187.173, 30 lei fara TVA;
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 696, 892.63 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 08:53