Licitatie Publica - Benzi de cauciuc pentru transportoare cu banda
Anunt de participare (utilitati) numarul 136361/07.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel. +40 213185258, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP - Documentatia de atribuire este anexata la anuntul de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Benzi de cauciuc pentru transportoare cu banda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A., str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 630, 400.33RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori estimate anuale: an 2012:161.687, 33 lei fara TVA, an 2013:148.679, 00 lei fara TVA, an 2014:156.114, 50 lei fara TVA, an 2015:163.919, 50 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de :1. Banda de cauciuc 1000 x 4 x 16 pentru transportoare cu banda; 2. Banda de cauciuc 800 x 4 x 14 pentru transportoare cu banda; 3. Banda de cauciuc 650 x 3 x 12 pentru transportoare cu banda; 4. Banda de cauciuc 500 x 3 x 12pentru transportoare cu banda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime:
1. Banda de cauciuc 1000 x 4 x 16 pentru transportoare cu banda
2012: Cantitate maxima estimata 300 m
Cantitate minima estimata 280 m
2013: Cantitate maxima estimata 300 m
Cantitate minima estimata 280 m
2014: Cantitate maxima estimata 300 m
Cantitate minima estimata 280 m
2015: Cantitate maxima estimata 300 m
Cantitate minima estimata 280 m
TOTAL Cantitate maxima estimata 1.200 m
Cantitate minima estimata 1.120 m;2. Banda de cauciuc 800 x 4 x 14 pentru transportoare cu banda
2012: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2013: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2014: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2015: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
TOTAL Cantitate maxima estimata 600 m
Cantitate minima estimata 520 m;3. Banda de cauciuc 650 x 3 x 12 pentru transportoare cu banda
2012: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2013: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2014: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
2015: Cantitate maxima estimata 150 m
Cantitate minima estimata 130 m
TOTAL Cantitate maxima estimata 600 m
Cantitate minima estimata 520 m;4. Banda de cauciuc 500 x 3 x 12pentru transportoare cu banda
2012: Cantitate maxima estimata 250 m
Cantitate minima estimata 230 m
2013: Cantitate maxima estimata 50 m
Cantitate minima estimata 30 m
2014: Cantitate maxima estimata 50 m
Cantitate minima estimata 30 m
2015: Cantitate maxima estimata 50 m
Cantitate minima estimata 30 m
TOTAL Cantitate maxima estimata 400 m
Cantitate minima estimata 320 m.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 04.07.2012 ? 31.12.2015.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 17 ? 24.08.2012; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.01.2013; contractul subsecvent nr. 3: in perioada 15 ? 30.11.2013; contractul subsecvent nr. 4: in perioada 15 ? 30.11.2014.
Valoarea estimata fara TVA: 630, 400.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Director General-Nicu POPA, Director Tehnic-Aurelian VOICU, Director Economic-Stefi Clarisa MUSAT, Sef Serviciu Legislatie, Contencios Juridic-Alina GAJER, Control financiar preventiv-Adriana VINTILESCU, Sef serviciu achizitii publice-Bianca PATRASCU, Eugen CRETU, Director Sucursala Feldioara-Cosmin TODERAS, Director tehnic Sucursala Feldioara-Tudor LAVRIC, Director productie Sucursala Feldioara-Florin MARDARE, Director economic Sucursala Feldioara-Ferenc DARVAS, Sef serviciu achizitii publice Sucursala Feldioara- Adriana FRANCU, responsabilul desemnat pentru atribuirea contractului-Carla GARBACEA, responsabilul cu executia contractului-Marius DOROFTEI
-Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantul va completa Formularul C3. 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuie ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte fonduri, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii.Nota: In cazul in care, in urma efectuarii clasamentului, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.1. Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantul declarat castigator va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original?, ?copie legalizata? sau ?copie conform cu originalul? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare si documentele care insotesc oferta (conform cap. III.2), documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original.2.Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.3. In prezenta documentatie prin sintagma ?copie conform cu originalul? se va intelege acea reproductie a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti - Serviciul Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 14:33