Licitatie Publica - Benzi transportoare pentru bagaje
Anunt de participare (utilitati) numarul 67207/23.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Sterea, Tel.0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Benzi transportoare pentru bagaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: la sediul SN AIT TV SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea echipamentelor cu caracteristicile mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34961000-1 - Sistem de manipulare a bagajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 440, 292RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 6000 ron sau euro la cursul din data de 25.11.2008;garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea cu conditia respectarii OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Certificat inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului copie legalizata
CertificatfiscaleliberatdeCompartimentulImpozitesiTaxeLocalealunitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 27.11.2008
Certificatdeatestarefiscalaeliberatdeorganuldeadministrarefiscalaalunitatii administrativteritorialedeperazacareiasocietateaaresediulsocialprivindplataobligatiilorla bugetul general consolidat, incopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 27.11.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti-se va prezenta o lista cu contractele in desfasurare
b)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) ): minimum100% pentru anul 2007
solicitatc)Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) ): minimum 30% pentru anul 2007
solicitat5.Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2005, 2006 si 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost executarea unui contract de furnizare similar in domeniul aeroportuar. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Se va prezenta indeplinirea a cel putin unui contract similar(in domeniul aeroportuar) a carui valoare minima este de 132.087 ron adica 36.000 Euro.
5.Recomandari din partea unor beneficiari(persoane juridice sau clienti privati)de produse similare-se solicita minim 3 recomandari4. Asigurarea calitatiia.autorizatie de la producator/furnizor pentru livrarea produselor;autorizatia va fi tradusa si legalizata
b. Sa prezinte dovada ca produsele respecta standardeleAHM925, AHM910, AHM913 ;AHM915 ;AHM904 din Airport Handlig Manual, editia 25, anul2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria SN AIT TV SA sau prin OP in contul nr RO34RNCB0249049296020001 BCR Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2008 10:00
Locul: la sediul SN AIT TV SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
semnatarii ofertelor sau persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vlad Tepes Voda, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str Aeroport nr2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256386007, Fax: 0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 13:59