Licitatie Publica - Benzina fara plumb ( bonuri valorice benzina cu valoare nominala de 50 lei/fila )
Anunt de participare numarul 44045/20.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Adresa postala: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Punct(e) de contact: MARIN POPA, Tel.021.311.69.53, Email: [email protected], Fax: 021.311.69.53, Adresa internet (URL): Bucuresti, Calea Plevnei Nr.141B, Sect.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Benzina fara plumb( bonuri valorice benzinacu valoare nominala de 50 lei/fila )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante dinBucuresti, Calea Plevnei Nr.141B, Sect.6Statii PECO
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
114 carnetecu 5.700 file in valoare de 285.000 lei , necesare pe anul 2008 ;
58 carnete cu 2.900 fileinvaloare de145.000 leinecesare pe anul 2009 , sub rezerva prelungirii contractului de furnizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
114 carnetecu 5.700 file in valoare de 285.000 lei , necesare pe anul 2008 ;
58 carnete cu 2.900 fileinvaloare de145.000 leinecesare pe anul 2009 , sub rezerva prelungirii contractului de furnizare.
Valoarea estimata fara TVA: 361, 345RON
II.2.2) Optiuni
Da
Act Aditional a Contractului, pe o perioada de 4 luni , respectiv pana la 30.04.2009
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2.850 lei .Garantia de buna executie in cuantum de5 % din valoarea contractului .Forma de constituire agreeataeste de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf.art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formularul 12 A;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului cu nr.34/2006 - formularul 12 B;
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelorlocale , valabil la data deschiderii ofertelor ;
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat , valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Registrul Comertului ;
Certificat de inregistrare .
Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani ;
Bilantul la 30.06.2007 ;
Balanta de verificare la 31.12.2007 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat - formular 12 I ;
Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse in ultimi 3 ani ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2218/1154
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 13:00
Locul: CSM Biroul de Achizitii publice ( camera 603 ) et.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT , cu imputernicire din partea firmelor , are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 , sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Tel.021/319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021/319 51 83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII/Directia Legislatie , Documentare si Contenios
Adresa postala: Calea Plevnei nr.141 B , sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Tel.021/311 69 37, Email: [email protected], Fax: 021/ 311 69 37
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 15:29