Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BENZINA FARA PLUMB CO 95


Anunt de participare numarul 124430/25.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Timis
Adresa postala:  Take Ionescu nr.46, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300043, Romania, Punct(e) de contact:  Sinsp. Eros Adalbert Stefan, Tel. 0256 402221, Email:  [email protected], Fax:  0256 402223, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BENZINA FARA PLUMB CO 95
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA STATIILE DE DISTRIBUTIE DIN RETEAUA NATIONALA A OPERATORULUI ECONOMIC DECLARAT CASTIGATOR
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 709, 677.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: august 2011, octombrie 2011, decembrie 2011, ianuarie 2012, martie 2012, iunie 2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BENZINA FARA PLUMB CO 95 PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 709, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare - 15000 leiGarantia de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala. Autorizatia de functionare -pers.fizice romane.Doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca pers. fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta dpv profesional, in conf. cu prev.din care ofertantul este rezident-pers.fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009, 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista statiilor de distributie de pe raza jud. Timis si a celorlalte judete, precum si mun. Bucuresti unde se poate alimenta carburantul solicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1 statie de distributie in fiecare judet precum si in mun. Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
117006/09.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 11:30
Locul: SEDIUL IPJ TIMIS, BULEVARDUL TAKE IONESU, NR. 44-46, TIMISOARA, JUD. TIMIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia se depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act sau refuzul de a emite un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL IPJ TIMIS
Adresa postala:  BULEVARDUL TAKE IONESCU, NR. 44-46, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300043, Romania, Tel. 0256402107
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer