Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Benzina fara plumb CO 95 si Motorina EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 146393/10.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Camelia Pop, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Benzina fara plumb CO 95 si Motorina EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loturile 1-8:
Statiile de alimentare ale operatorului economic din locatiile Cluj-Napoca, Zalau, Jibou, Cehu Silvaniei, Simleu Sivaniei, Dej, Gherla, Huedin.
Lotul 9: loc.Gilau, jud.Cluj;
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 037, 700 si 11, 464, 525RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia pe o perioada de 1-2 luni (lotul 9), 6 luni sau 1 an (loturile 1-8), in functie de necesitate.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent poate fi de :1388000 lei -lot 1, 150900-lot 2, 14250-lot 3, 21600 lei-lot 4, 41120 lei-lot 5, 85750 lei-lot 6, 64450 lei-lot 7, 21300 lei-lot 8, 312000 lei-lot 9 .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze:
- Benzina fara plumb CO 95 si Motorina Euro 5 pe baza de carduri, pentru autovehiculele si utilajele din dotare.-Motorina Euro 5 vrac, ca si combustibil pentru incalzire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate de Benzina fara plumb CO 95 si Motorina EURO 5 sunt mentionate in Anexa nr.1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 037, 700 si 11, 464, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 154000 lei-lotul 1, 25000 lei-lotul 2, 2500 lei-lotul 3, 1800 lei-lotul 4, 3000 lei-lotul 5, 15800 lei-lotul 6, 5900 lei-lotul 7, 4600 lei-lotul 8, 16000 lei-lotul 9. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de participare in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C.COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.2. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA. Aceasta se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, intocmit in conformitate cu modelul din Formularul nr.3.Constituirea garantiei de buna executie este obligatorie numai daca valoarea contractului subsecvent incheiat este mai mare de 130.000 euro fara TVA si se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea acestuia. Garantia de buna executie constituita de ofertantii incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data platii facturii finale, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.4
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006(Formularul nr.5). Acest formular va fi prezentat si de tertul sustinator daca va fi cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 (Formularul nr.6). Acest formular va fi prezentat si de terul sustinator daca va fi cazul dar va face referire la neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit c1) si lit.d)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.7)-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.8).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9)-acest formular se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Calin Neamtu, Rodica Filip, Doina Ivan, Maria Calatan, Camelia Pop.-Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei(documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei(documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a). Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate include comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.10 Informatii Generale.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.10 Informatii Generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Certificat de conformitate pentru Benzina fara plumb CO 95 si Motorina EURO 5 emis de Registrul Auto Roman(Ordin 2135/2005);
Modalitatea de indeplinire
Certificat de conformitate pentru Benzina fara plumb CO 95 si Motorina EURO 5(Ordin 2135/2005);
Ofertantul va prezenta pentru loturile 1-9:
-Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani(Formularul nr.11) continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru maxim 2 contracte mentionate in Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.In cazul contractelor incheiate in valuta pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta: - Formularul nr.11 (Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani).-Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru maxim 2 contracte mentionate in Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Pentru loturile 1-8
Ofertantul va prezenta Lista cu statiile proprii de distributie carburanti cu card si adresele acestora. Acesta trebuie sa detina cel putin o statie de distributie carburant cu card in localitatea aferenta lotului pentru care depune oferta (Cluj-Napoca-lotul 1, Zalau-lotul 2, Jibou-lotul 3, Cehu-Silvaniei-lotul 4, Simleul-Silvaniei-lotul 5, Dej-lotul 6, Gherla-lotul 7, Huedin-lotul 8).Pentru lotul 9
Ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune (Formularul nr.12). Acesta va detine inproprietate/chirie/alta forma de detinere cel putin un mijloc de transport (cisterna/autocisterna sau echivalent) necesar in vederea livrarii produselor.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta pentru loturile 1-8 Lista statiilor de distributie carburanti cu card.
Ofertantul va prezenta pentru lotul 9 Formularul nr.12 (Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune)
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz ofertantul va completa Formularul nr.4 Acordul de asociere.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, (conform art 190 alin.(2) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, completat conform Formularului nr.13, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta:
-Formularul nr.4 (Acordul de asociere (daca este cazul);
-Formularul nr.13(Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul/domeniile care fac obiectul acordului-cadru, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta documentul/certificatul solicitat, probe sau dovezi, conform art.193 din O.U.G 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA.b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu este cazul.c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si pozitia in clasament.d)Informatii relevante privind procesul LE: AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.AC are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite electronic simultan tuturor ofertantilor respectivi si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: o zi.Calendarul de desfasurare va fi comunicat in invitatia de participare.f)informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitati concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la LE, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP(www.e-licitatie.ro), in calitate de ofertanti si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-114-2013-CP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2013 11:00
Locul: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata oferte cu preturi egale (pentru un lot)autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul-cadru de furnizare se va incheia cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractanta.In acest sens ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.17¬Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare in care se va mentiona succint dar precis modul concret de indeplinire al cerintelor, precum si urmatoarele formulare: Formularul nr.7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Fomularul nr.8 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.4 Acordul de asociere (daca este cazul), Formularul nr.13 Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul), Formularul nr.16 Imputernicirea de semnare a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C COMPANIA DE APA SOMES S.A, Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264/591444, Email: [email protected], Fax: +40 264/430886, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer