Licitatie Publica - Benzina fara plumb, Motorina
Anunt de participare numarul 134174/22.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau
Adresa postala: Str. Florilor, bl. 10, sc.A, ap.1 - intrare laterala bloc, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Punct(e) de contact: Lavinia Raluca Dragomir, Tel. +40 1234584050, Email: [email protected], Fax: +40 1234542668, Adresa internet (URL): http: //ambulantabacau.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Benzina fara plumb, Motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de benzina si motorina din judetul Bacau si din tara
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 306, 956RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acord - cadru: Benzina min 36000 L, max 37.200 L;Motorina min 720.000 L, max 882.000 L;Cantitate estimata contr subsec: Benzina min 12.000 L, max 13.200 L; Motorina min 240.000 L, max 276.000 L; Cantitate estimata contr subsecv: Benzinamin 18.000 L, max 18.000 L;Motorina min 360.000 L, max 450.000 L;Cantitate estimata contr subsec: Benzina min 6.000;max 6.000 L; Motorina min 120.000 L;max 156.000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare benzina fara plumb si motorina din statiile de distributie pe baza de card de alimentare, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord-cadru este de 37.200 L benzina fara plum cifra octanica 95 si 882.000 L motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 306, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Total cuantumul garantiei de participare: 2% din valoarea estimata fara TVA: 86, 139.12 Lei.- Garantia de participare este valabila de la data limita de depunere a ofertelor 90 de zile.- Garantia de participare se va prezenta autoritatii contractante cel mai tarziu o data cu oferta.Pentru I.M.M. -uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul 18).Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art. 86 HGR nr. 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bacau este RO15TREZ0615005XXX006532.Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Florilor, Bloc 10/A/1, judetul Bacau.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din strada Florilor, Bloc 10/A/1, judetul Bacau, Registratura, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din anuntul de participare), ora stabilita de SEAP.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7, 990.70 lei, conform prevederile articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie. ? Formular nr. 9;
- Virament bancar cu OP in contul RO15TREZ0615005XXX006532 deschis la Trezoreria Bacau.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006.Se constituie pana la data semnarii contractului sau in termen maxim de 5 zile de la semnarea acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plati cu OP din contul deschis la trezoreria BAcau. Ofertantul castigator are obligatia sa-si deschida cont la Trezorerie in conformitate cu O.M.F. nr. 1235/2003.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Formular nr. 4);Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 5); NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul un exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propia raspundere, se acepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6); Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 17); persoanele cu functie de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau sunt Cretu Aura - Manager General, Colibaba Adrian - Director Medical, Ghincu Codrin Dumitru - Director Economic, Munteanu Cristian Constantin - Director Tehnic, Danaila Elena - Asistent Sef;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 (Formular nr. 16); Certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?); Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Experienta similara
Prezentarea unei recomandari din partea altor beneficiari
Furnizorul trebuie sa detina o arie mare de acoperire in Romania, cu statii amplasate in majoritatea localitatilor din tara, pe toate drumurile nationale si europene, din judete si care sa fie compatibile cu sistemul de CARD (minim o statie de carburant compatibil cu sistemul card in municipiul Bacau si in principalele orase ale judetului Bacau sau in imediata apropiere a acestora si a sediilor substatiilor Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezulatatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electonice astfel cum este prevazut de art. 169, alin (2) din OUG 34/2006.Ofertantul care a avut cel mai bun pret are obligatia ca in termen de 3 (trei) zile de la finalizarea licitatiei electronice sa transmita Autoritatii contractante urmatoarele documente: - Formularul de oferta si Anexa ? Formular conform modelului, in original semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2180
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art. 205, 255, 256²*, 281 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau ? Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Florilor, bloc 10, scara A, apartament 1 ? intrare laterala bloc, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Tel. +40 1234584050, Email: [email protected], Fax: +40 1234542668, Adresa internet (URL): http: //ambulantabacau.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 08:47