Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Biblioraft carton plastifiat A4, Clickboard simplu, Folie A3 pentru laminator, Folie A4 pentru laminator, Mapa birou, Mapa carton lucios cu elastic, Mapa conferinta cu bloc notes imitatie piele cu fermoar, Mapa corespondenta, Mapa din plastic (polipropile


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22423/15.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Roamnilor, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 256294054, In atentia: Lucian Carju, Email: [email protected], Fax: +40 256219963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Biblioraft carton plastifiat A4, Clickboard simplu, Folie A3 pentru laminator, Folie A4 pentru laminator, Mapa birou, Mapa carton lucios cu elastic, Mapa conferinta cu bloc notes imitatie piele cu fermoar, Mapa corespondenta, Mapa din plastic (polipropilena rigida) cu elastic pe colturi pentru documente format A4, Mapa plastic transparenta cu bord pe lungime format A4, Mapa plastic transparenta cu bord pe lungime format A3
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de : Bibliorafturi, Folii pentru laminator, Mape conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30199500-5 - Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 430RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin virament cu OP din surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi "cerere de oferte" in conformitate cu PAA 2012 al CN Transelectrica SA, din care face parte si Sucursala de Transport Timisoara, deoarece valoarea cumulata pe cod CPV, la nivelul Companiei, se incadreaza la pragurile valorice corespunzatoare procedurii de "cerere de oferta"
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Anuntul a fost transmis spre publicare conform Dispozitiei MECMA nr. 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 10, 430 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer