Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bile forjate de otel


Anunt de participare (utilitati) numarul 114787/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Laurentiu Georgescu, Tel. 021.318.52.58, int. 37, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara
Adresa postala:  str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea:  Feldioara, Cod postal:  507065, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Dan POP, Tel. 0268-265.137, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0268-265.445, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala - autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/ 2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bile forjate de otel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Tel.: 0268-265.137
Fax: 0268-265.445
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 261, 825.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori estimate anuale pe durata acordului-cadru: an 2011:670.253, 85 Lei fara TVA; an 2012:782.952, 00 Lei fara TVA; an 2013:861.247, 20 Lei fara TVA; an 2014:947.372, 40 Lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de bile forjate din otel in cantitatile si avand caracteristicile specificate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14622000-7 - Otel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 261, 825.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantiei de participare, in valoare de 7.041, 83 lei;
- Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite din valorificarea productiei interne.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Situatia personala a candidatului /ofertantului: 1.1 Declaratia privind eligibilitatea(formularul 12A din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 1.2 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta (formularul 12B);2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane: 2.1 Certificatul de inregistrare; 2.2Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 2.3Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; 2.4 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice). - Pentru persoane juridice /fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre oferant (formularul B2 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 2.Autorizare pentru livrarea produselor emisa de catre producator (formularul B3) sau, in cazul in care produsele solicitate sunt fabricate de catre ofertanti, se vor prezenta documente care sa ateste acest fapt; 3.Certificatul care atesta implementarea unui sistem de asigurare a calitatii de tip SR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent ? certificat apartinand producatorului care a eliberat autorizarea de livrare a produselor; 4.Autorizatie eliberata de catre CNCAN Bucuresti in conformitate cu prevederile Art. 8 din Legea 111/1996 republicata in 2006 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, pentru sistemul de management al calitatii aplicate activitatilor de fabricare a produselor si de furnizare a serviciilor destinate instalatiilor nucleare. Autorizatia trebuie sa prevada in mod expres producerea de produse forjate ? certificat apartinand producatorului care a eliberat autorizarea de livrare a produselor (sau a ofertantului in cazul in care reprezinta una si aceiasi entitate); 5.Pentru experienta similara se solicita urmatorul pachet de documente:
a.O lista a livrarilor de bile forjate pentru mori cu bile, pe perioada ultimilor 3 ani (2008 ? 2010) din OL 70 1k STAS 500/2-1980: din care sa rezulte ca exista cel putin un contract de acest tip cu valoare de cel putin 670.000, 00 lei fara TVA ? formular 12D;
b.Certificarea de catre beneficiar (in calitate de utilizator final) a contractului din lista prezentata la pct. 5, subpunctul a;
c.Contractul prezentat la pct. 5 subpunctul a.
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (FORMULAR1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa offline cu organizarea licitatiei electronice ca faza finala, intr-o singura runda, cu durata de o zi, potrivit criteriului de atribuire pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 09:30
Locul: Comp. Nationala a Uraniului Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri provenite din valorificarea productiei interne.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti: Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-318.52.58, Email:  [email protected], Fax:  021-312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer