Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bile spongioase din elastomeri pentru curatare tevi


Anunt de participare (utilitati) numarul 132713/20.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana Banea - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SN. Nuclearelectrica SA ? Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Achizitii, Tel. +40 241801153, In atentia: Luminita Livadaru, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bile spongioase din elastomeri pentru curatare tevi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bile spongioase din elastomeri de diametru 25mm si 18 mm, pentru curatarea tevilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39224320-7 - Bureti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini: Poz.1 - 1.370.000 buc. bile diametru 25mmPoz.2 - 160.000 buc. bile diametru 18mm
Valoarea estimata fara TVA: 450, 597EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 18.000 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb comunicat de BNR, valabil in data publicarii in SEAP a Anuntului de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in originalOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278¹din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 5.699 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular VIII.2 sauprin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul V.1.a
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copieie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie / copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelor in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
3)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta : Se va completa Formularul V.1.c.
4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul V.1.d
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
- Dumitru Dina - Director DDS (pentru Director General)
? Elena Negulici - Director Economic
- Comisia de evaluare: Dana Banea;Liliana Luca;Cristina Miron;Corina Moldoveanu;Anca Pascu;Nicoleta Vizireanu;Simona Barbu;Luminita Livadaru 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional : Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima: lichiditatea generalaeste de cel putin 90%
2) Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani.
Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului contractului de minim 1.700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se accepta oferantii pentru care, din recomandarile prezentate, rezulta ca au avut contracte cu valoari totale, cumulate, de minim 750.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar.In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare si pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 - Alte informatii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD - 25563
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 11:30
Locul: SN Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul VI.7.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii privind licitatia electronica: Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.Autoritatea contractanta va atribui contractul pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Daca sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, ofertantilor aflati in aceasta situatie, sa transmita electronic noi valori ale ofertelor financiare. Contractul va atribui pe baza noului clasament oferit de SEAP.ATENTIE!!!In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.Sedinta de deschidere va avea loc la data si ora mentionate in Anuntulde participare publicat in SEAP, la adresa autoritatii contractante SNN SA., mentionata la SECT. I.1 - Nume, adresa si punct(e) de contact.Documentatia de atribuire nr. 7299 respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP a acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departament ul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 21203315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer