Licitatie Publica - Birotica-papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul, hartie si cartoane
Anunt de participare numarul 71741/07.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel.021.202.70.00, In atentia: Serviciului Investitii si Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.319.74.33, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Birotica-papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul, hartie si cartoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al RAR-RA din Bucuresti, Calea Grivitei nr. 391A, sector 1 si la sediile reprezentantelor RAR-RA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Birotica-papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul, hartie si cartoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192121-5 - Pixuri (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30192700-8-Papetarie (Rev.2)
30197620-8-Hartie pentru scris (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 774, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 12000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, se accepta subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind indeplinirea obligatiilor (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181)
-certificat de atestare fiscala ANAF
-certificat fiscal privind taxele si impozitele locale
-certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si balanta de verificare la 30.06.2008 vizate si inregistrate la organele competente-informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (fisa de informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari din ultimii 3 ani (formular-tabel)
-min. 3 recomandari din partea unor beneficiari distincti
-calitatea: certificat ISO 9001:2000 al ofertantului
-informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii (conform formular); se vor prezenta CV-urile persoanelor raspunzatoare de derularea contractului
-informatii privind subcontractantii (completare formular)
-autorizare livrare produse (documente justificative)
-autorizatie livrare de la producator pt. toate produsele mentionate la Cap. II-Consumabile pt. tehnica de calcul (din caietul de sarcini)
- pentru cartuse, tonere si riboane se va avea in vedere Notificarea nr. 4/16.07.2008 transmisa de ANRMAP in SEAP- ofertantii/participantii la procedura vor garanta printr-o declaratie pe proprie raspundere compatibilitatea consumabilelor ofertate cu echipamentele de destinatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Pretul cel mai scazut primeste punctaj maxim
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Termenul de livrare minim primeste punctaj maxim.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia deschisa nu se va desfasura integral prin mijloace electronice, ci se va desfasura ca etapa finala a procedurii offline
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 10:30
Locul: RAR-RA, Calea Grivitei nr. 319A, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
conform documentatiei de atribuire: se va face comanda si factura pentru fiecare reprezentanta RAR in parte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RAR-RA
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel.021.202.70.00/int. 296, Email: [email protected], Fax: 021.319.74.33, Adresa internet (URL): www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 10:04