Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BIROTICA SI MATERIALE-ETH


Anunt de participare numarul 60362/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-dul DIMITRIE MANGERON NR.67, Facultateade Electrotehnica, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Ing. CAMELIA NISTOR, Tel.0232/278680, 278683 int1121, 1116, Email: [email protected], Fax: 0232/237627sau 0232-278680 int. 1277, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.ee.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamint Superior de Stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BIROTICA SI MATERIALE-ETH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA TEHNICA "GHEORGHE ASACHI" - Facultatea de Electrotehnica, bd. Mangeron nr. 53, imobil ETH - Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Loturile 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 15 si 19 : contractul contine achizitie de birotica.Loturile 1, 9, 16, 17, 20 si 22 : contractul contine achizitie de materiale electrotehnice si echipamente de laborator.
Loturile 2, 8, 10 si 18 : contractul contine achizitie de materiale si periferice tehnica de calcul.
Lotul 21: contractul contine achizitie de materiale pentru curatenie.Lotul 23: contractul contine achizitie de broaste de usa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28631110-8 - Broaste de usa (Rev.1)
24513290-2-Detergenti (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
30192140-4-Table de scris albe (Rev.1)
30233100-2-Unitati de memorie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 -1 buc; Lot 2 -1 buc;Lot 3 -1 buc;Lot 4 -1 buc; Lot 5 -1 buc;Lot 6 -8 buc; Lot 7 -4 buc;Lot 8 -82 buc; Lot 9-22 buc;Lot 10 -1 buc; Lot 11 -40 buc; Lot 12 -2 buc;Lot 13 -2 buc;Lot 14 -1 buc; Lot 15 -1 buc;Lot 16 -1 buc;Lot 17 -2 buc;Lot 18 -5 buc; Lot 19-34 buc;Lot 20 -1700 buc;Lot 21 -405 buc;Lot 22 -85 buc;Lot 23 -175 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 12, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.10.2008 pana la 15.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.P. pe loturi sunt trecute in anexa B; G.B.E.: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare si plata din contracte cercetare nationale, finantare de baza-buget si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-declaratie de eligibilitate- form. 4, sec. IV; 2- declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U. 34/2006, form. 5, sec. IV; 3- certifIcat de atestare fiscala emis de DGFP valabil in ziua deschiderii ofertei; 4- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil in ziua deschiderii ofertei(sau declaratie initiala pe proprie raspundere care inlocuieste temporar certificatele mentionate la pct.3 si 4); 5- certificat de inregistrare emis de Oficiul Reg. Comertului; 6- certificat constatator Of. Reg. Com.Formular 6- sec. IV, sau alte documente echivalente celor mentionate, conform prevederilor de la alineatul III, sect V.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa info gen Form 7, sec IV.
Niveluri specifice minime necesare : cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor mentionate in documentatia de atribuire, sau alte documente echivalente celor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor mentionate in documentatia de atribuire, sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita doar informatii privind subcontractantii: 1-lista privind subcontr. form 11, sec.IV, insotita de declaratie scrisa, form 12, sec.IV, a candidatului privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date form. 7, sect IV; lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari: Form. 8, sec.IV., insotita de o declaratie scrisa a ofertantului, formular 9, sect. IV, informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, certificate sau alte documente emise deorganisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, autorizare pt. livrarea produselor, form. 10, sect.IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor mentionate in documentatia de atribuire, sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in doua runde succesive in data de 19.09.2008 si in data de 23.09.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17184/30.07.2008.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 09:00
Locul: Sala Senatului DGA a Univ. Tehnice Gh.Asachi Iasi, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 67, Corp T, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 70024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, persoana de contact: jr. Mirela Troia.
Adresa postala: Bd. D. Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 70050, Romania, Tel.0232/278683, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer