Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BITUM TIP D 50/70 SR 12591/2001


Anunt de participare numarul 135285/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, CARMEN CRISTESCU, Tel. +40 250731016-126, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BITUMTIP D 50/70 SR 12591/2001
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de asfalt Vladesti care se afla la 10 km de Rm. Valcea pe drumul spre Olanesti(DN64)
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BITUMTIP D 50/70 SR 12591/2001
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BITUM TIP D 50/70 SR 12591/2001min 1250to ? max.1875 tone,
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 387, 096.77 si 5, 080, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.garant.100000lei.prin orice inst de garant.emis in cond legii, de o soc.banc.ori de o soc.de asig.care se va prez.in orig.sau prin viram.banc.Trez.Rm.Valcea, contRO23TREZ6715006XXX000140, Cod Fisc.2540813.In caz IMM cuant.garant.de part.va fi redus la jum.Garant.de part.emisa in alta limba decat ro va fi prez. in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in ro.Per. de valab.a garant.partic.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a of.respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cond.de ret. a garant.de part.: cf.art87/HG925, act.cu mod.sicompl.ult.corob. cu art.278^1, alin1, litb)OUG 34/2006, act.cu modif.si complet.ult.in rap. cu val.est.a contr. se retin 8068, 064 lei. Conditii de restituire a garantiei de participare: cf.art 88/HG925, act.cu mod.si compl.ult. cuantumul garantiei de buna executie este de 9% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la semnarea contractului, pentru perioada de derulare a contractului Modul de restituire a garantiei Integral, in termen de 14 zile de la data incheierii ultimului proces verbal de receptie la terminarea furnizarii ultimelor produse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), model FORMULARUL2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile Si completarile ulterioare , model FORMULARULNOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul Primariei Mun. Rm. Valcea :
1. Primar - Romeo Radulescu2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta8. Director Economic - Ion Lepadat9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile Si completarile ulterioare modelNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , model FORMULARUL Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- in original , copie legalizata sau sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va excludeofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), daca rezulta dincertificatul prezentat valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.
Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla instare de faliment .Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 : valoare 8042000lei, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b). Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.) lei echivalent euro 1.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei 2.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei 3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei Media anuala : ........... In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala
O lista a produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante furnizari de produse, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de unul sau mai multe contracte din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse de similare in valoare de 5000000 lei fara TVA. Aceasta lista poate fi insotita de recomandare din partea beneficiarilor si proces verbal de receptie la terminarea furnizarii produselorsi/sau alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/contractelor Nota: Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011
Informatii privind dotarile specificeo declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare Nota: Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora:
Informatii privind asocierea.
a) Acord sau o scrisoare preliminara de asociereOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului
Autorizatielaborator propiu sau contract colaborare
Declaratia de conformitate produse eliberata de organisme acreditate pentru certificare in conformitate cu directiva 89/106/CCE si HG 1022/2002;
Documente emise de organisme abilitate
pentru bitumul de import care sa ateste caprodusele sunt certificate de organisme situate in statele Uniunii Europene
Informatii privind asocierea.Ofertantul reprez. printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului din sectiunea III. Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului Nota: Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011
Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire, va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 12:00
Locul: Sediul primariei mun. Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reperezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?sidoua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicitaofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fiatribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile, prezentei OUG 34/2006, actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 250731016, Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer