Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bitum


Anunt de participare numarul 135996/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA A DRUMURILOR JUDETENE CLUJ
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.216, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE DANUT TOTELECAN, Tel. +40 264416622, Email: [email protected], Fax: +40 264274208, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: 4211-Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bitum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP la sediul social sau punctele de lucru ale autorita?ii contractante (sta?ii de asfalt) ?i, respectiv, ?antierele pe care se realizeaza tratamente bituminoase.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 000 si 5, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite nu se cunosc. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 520000.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bitum D 50/70 minim 360 tone - maxim 1800 tone
Bitum D 70/100 minim 40 tone - maxim 200 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bitum D 50/70 minim 360 tone - maxim 1800 tone
Bitum D 70/100 minim 40 tone - maxim 200 tone
Valoarea estimata fara TVA: 5, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
104000 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO28RNCB0106001452260001 deschis la BCR Cluj. 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri obtinute din activitatea curenta a regiei autonome
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Cadar Ioachim-Eugen, Totelecan Nicolae Danu?, Prunean Irina Marcela, Pavel Budi?an, Corina Blajan, Gabriel Budi?an)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (contine Declaratie art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006)4. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului sau a cel putin unuia dintre asociati corespund cu obiectul procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada disponibilitate resurse financiare in valoare de cel putin 700.000 lei pe o durata de 90 de zile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autocisterna specializata autorizata pentru transport bitum ? 3 bucati
ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor fara TVA, se acorda Pfinanciar maxim = 100 puncte; 1.2 pentru alt pre? decat cel prevazut la pct.1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pretn) x 100; Pre?ul ofertei care se va compara este pre?ul total fara TVA pentru cantitatea maxima cumulata aferenta tuturor produselor previzionata pe durata intregului acord cadru.
2.
Punctajul tehnic (termen de livrare)
30%
Descriere: 2.1 pentru un termen de livrare mai mic sau egal cu 24 de ore se acorda Ptehnic maxim = 100 puncte. 2.2 pentru alt termen decat cel prevazut la pct.2.1 punctajul se acorda astfel: Ptehnic n.=(termen de livrare minim/termen de livraren) x 100 puncte. Ofertele care con?in un termen de livrare mai lung de 72 de ore vor fi respinse ca neconforme. In scop de punctare, daca termenul minim de livrare ofertat este mai mic de 24 de ore, acesta va fi considerat egal cu 24 de ore.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 10:00
Locul: - sediul autoritatii contractante: Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 216, jud. Cluj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, expertii externi cooptati, reprezentantii ofertantilor, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile cu cel mai mic pret egal, departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare in plic sigilat de catre toti ofertantii aflati in aceasta situatie pana la termenul stabilit in acest sens de autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului atacat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: str. Traian Vuia nr. 216, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264416622, Email: [email protected], Fax: +40 264274208
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer