Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bitum B70/100 pentru Primaria Municipiului Reghin, jud.Mures


Anunt de participare numarul 133113/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bitum B70/100 pentru Primaria Municipiului Reghin, jud.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun.Reghin, str. Apalinei nr.118
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse Bitum B70/100 -300 to
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea: 300 to.
Valoarea estimata fara TVA: 721, 287RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 13.000 lei.Per.de valab. a gar. de particip.: 60 zile de la data limita stab. pt depunerea ofertelor.Formele de constit. pot fi: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care se prezinta in orig., conform form. nr.13; prin depunerea unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stab. pt depunerea ofertelor (cont gar. de particip.: RO68TREZ4775006XXX000106, deschis la Trez. Reghin);depunerea sumei in numerar la caseria autorit. contractante.Gar. de particip. se returneaza de autorit. contractanta dupa semnarea contr. de furnizare si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contractanta are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit. garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3.oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publ. in perioada de valab. a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. conform art.278 1 (1)lit.b din OUG 34/2006, suma de 4501, 28lei.IMM-urile benef. de reducere de 50% la gar. de particip. si gar. de buna executie. Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituiriigarantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a benef. de prev. legii nr. 346/2004. Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna exectie se accepta, conf.art.86(4) din OUG 34/2006 prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract., suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procersului -verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si /sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-Declaratie privind eligibilitatea-
Se va completa formular 12A
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta documente din care sa rezulte esalonarea datoriilor, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-
Se va completa formular 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa formularul 12 C
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-
Se va completa formularul A
Aceasta cerinta se aplicasi tertului sustinator.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt:
Ing. Nagy Andras-primar
Maria Precup- viceprimar
Gabriela Koss ? secretar
Maris Angela- Sef Serviciu Buget-Contabilitate
Ing. Harsan Diaconu Camelia- Arhitect Sef
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010
-Se va completa formularul 6 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mut 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1: Inf. privind sit. economico-financiara cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).In sit. in care op. ec. si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl. nivelului impus prin raportare la ultimii 3 ani fin. incheiati: 2011, 2010 si 2009.In cazul unei asoc., fiecare asoc. este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indepl. in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofertantului resursele fin. invocate. Persoana care asifura sustinerea fin.nu treb.sa se afle in situatia care determina excluderea din proc.de atrib, conf.art.180
cerinta nr.2: Bilantul contabil pentru anul 2010
In sit. in care op. ec. si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acestava depune bilantul contabil pe anul 2011.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta nr.1: Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitate a tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
cerinta nr.2: Declaratie referitoare la utilaje, echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitate a tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.In cazul asocierii se va prezenta formularul 12H de asociatul 1, 2 etc.acestea urmand a se cumula.
cerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
4: Inf. privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa o decl. privind subcontractantul, partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indepl., datele de recunoastere ale acestuia si, dupa caz, acorul acestuia. Cerintele formulate pentru sit. prev. la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehn. si prof. invocate. Pers. care asig. sust. tehn. siprof. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din proced. de atrib., conf. prev. art.180.
cerinta nr.5: Informatii privind asocierea.
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.
Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 12:30
Locul: Primaria Municipiului Reghin, sala de sedinte etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta o imputernicire scrisa din partea conducatorului operatorului economic pentru reprezentarea acestuia la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actuluisi /sau recun.dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile OUG.nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Municipiului Reghin
Adresa postala: P-ta Petru Maior nr.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer