Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bitum B70/100 pentru Primaria Municipiului Reghin pentru anul 2014


Anunt de participare numarul 148527/14.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel. +40 0265511112, Email: [email protected], Fax: +40 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritatea Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritatea Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bitum B70/100 pentru Primaria Municipiului Reghin pentru anul 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Reghin, Sectia de Drumuri a Primariei Mun. Reghin, str. Apalinei nr.118
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Bitum B70/100 ? 500 to.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bitum B70/100 ? 500 to
Conform Centralizatorului anexat prezentei ? Anexa 1 la formularul de oferta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 299, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 25.000 lei. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106 deschis la Trezoreria ReghinCod Fiscal: 3675258Titular cont: MUNICIPIUL REGHINPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autorit. contract. a masurilor de remediere necesare, se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(1)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPersoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.12B;! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere aofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formularul 6;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr.A
Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Maria Precup- Primar, Gliga Daniel- Viceprimar, Radoi Mirela Minodora- Secretar, Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate, Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect Sef, Ing. Croitor Lucian ? Sef Sectie Drumuri si Poduri, Moldovan Verdes Ariana - Sef Serviciu Impozite si Taxe, Adriana Ros ? Inspector Compartimentul Achizitii Publice, Pilca Natalia Ramona ? Consilier debutant Compartimentul Achizitii Publice, Posteuca Sorin - Sef Serviciu U.A.T.;Consilieri locali: ASZALOS GAVRIL, BINDILA CLAUDIU, BODO; JO;ZSEF ZOLTAN, BRANEA GHEORGHE, COCEAN MARIA, DANCIU GAVRIL, DEMETER MARIA, GLIGA DANIEL GABRIEL, HOREA GHEORGHE, KALABÉR LASZLO;, MARIAN OVIDIU MIHAI, MARK ENDRE DEZSO, NAGY ANDRAS, PADUREAN MIHAI, POP ADRIANA, TODORAN AURELIAN, TONGEA LAUREAN-VIOREL, SOCOL IOAN, ZSIGMOND ZSOLT.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 12C.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al ofertantului a codului CAEN ?corespunzator obiectului contractului ce urmeaza a se executa. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.
! In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul B2Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare suntintocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual BNR.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in modcumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3
ani, conf. art.188 alin.(1).lit.a)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Declara?ie privind utilajele, instala?iile, echipamente tehnice
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2004 sau alt certificat echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 12FSe va completa Formularul 12HCertificarea sistemului privind managementul calitatii (ISO 9001:2008 de catre un organism abilitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 12:30
Locul: Sala de sedinte din cadrul Primariei Reghin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform prevederilor art.11 alin. 4 si 5 din Hg nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste dinpartea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Autoritatea va incheia contractul cu un singur operator economic pentru o perioada de 12 luni de la data intrarii in vigoare( respectiv pana la 31.12.2014).Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: in cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe locul I, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.Deoarece Primaria Mun. Reghin nu are posibilitati de depozitare in totalitate a cantitatilor solicitate, aceste produse se vor achizitiona esalonat, in functie de necesitatile achizitorului.Conform art. 170 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei mun. Reghin
Adresa postala: P-ta Petru Maior nr.41, Localitatea: reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. +40 65511112, Email: [email protected], Fax: +04 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer