Licitatie Publica - Bitum tip D 50 - 70
Anunt de participare numarul 118111/30.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: Doru Iliescu, Tel. 0248221401, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248218266, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bitum tip D 50 - 70
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Stefanesti ? jud. Arges, str. Cavalerului, Santier
A.D.P. Valea Mare
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bitum tip D 50 - 70, cantitate: 1800 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1800 tone
Valoarea estimata fara TVA: 3, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 67.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile
art.181/OUG NR 34/2006 modificata si completata prin OUG 94/2007, operatorii vor
prezenta obligatoriu certificate privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la
bugetul general consolidat si la bugetul local, Certificat de Inregistrare si Certificat
Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau alte documente
edificatoare de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) in valoare de minim: 6.000.000, 00 lei;
b)certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);
c)certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Se prezinta formularul nr. 12 D cu tabelul anexat.
a1)Experienta similara:
Executarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare cu cele solicitate (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa un contract);
b)Autorizarea privind livrarea produselor ?trebuie sa cuprinda autorizarea, autentificata, a ofertantului de catre producator pentru desfacerea produselor sale;
c)Certificarea sistemului de management al calitatii (dupa caz atat pentru producator cat si pentru furnizor);
d)Ofertantul va prezenta obligatoriu certificate de conformitate a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 11:00
Locul: sediul ADP Pitesti, strada Obor, nr. 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
personalul delegat al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: strada Obor nr. 3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110046, Romania, Tel. 0248221401, Email: [email protected], Fax: 0248221401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 12:54