Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BITUM tip D50/70


Anunt de participare numarul 144642/29.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 0250731016/130, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BITUM tip D50/70
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de asfalt Vladesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BITUM tip D50/70 , inclusiv transport, cantitate minima 975 tone si cantitate maxima 1170 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BITUM tip D50/70 , inclusiv transport, cantitate minima 975 tone si cantitate maxima 1170 tone.
valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 657, 655 si 3, 189, 186RON
II.2.2) Optiuni
Da
-
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant garant pentru part este de 52000 lei.Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG 925/2006 prin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate cond. legale in care garantia se va putea executa, inclusiv sit. cuprinsa la art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006. In cazul in care instr. de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.-OP confirmat de banca emitenta pana la data si ora deschiderii ofertelor;cont :1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru echivalenta leu/ alte valute, ofertantii se vor raporta la cursul valutei respective afisat de BNR din data publicarii anunt de participare-Nota : Dupa caz, se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004;Pentru IMM-uri, dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art. 278^1 din OUG 34/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 9% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.1 prezentat in Sectiunea IV-Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 2 prezentat in Sectiunea IV- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.3 prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : Primar - Emilian Valentin FRANCU suspendatPt. Primar , Viceprimar - Gigi Ion Matei , conform HCL 113/11.05.2013Viceprimar - Eduard VarlanSecretar Municipiu- Toma MihaescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Vasile CocosConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Costinescu Bogdan IlieConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Ion GherghinaruConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Gheorghe IonitaConsilier local - Marius Iulian VoicuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaSef Serv. Achizitii Publice - Bunea IulianaDirector Economic - Ion LepadatDirector Juridic - Petre CazanSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuConsilier Juridic Serviciul Achizitii- Publice Ana Maria SmedescuDirector Directia Patrimoniu - Maria FeroiuDirector Programe Externe -Simona Nicoleta MorcovRepr. Serviciul Achizitii Publice- Carmen CristescuDirector DADP- Laurentiu TeodorescuContabil sef -Amalia BulboacaSef Statie ASFALT ?Oprea DumitruDirector - Emilia MunteanuCoordonator- sing Gheorghe Balescue)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .Certificatul constatator va fi emis inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, astfel incat informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 3000000lei, conform cu modelul de Formular anexat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. ? In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform modelul de Formular prezentat in Sectiunea Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. ? Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante furnizari de produse, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de unul sau maxim 3(trei) contracte din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare cumulata de cel putin 2.600.000 lei fara TVA.Experienta similara va fi cea din ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor.
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Asigurarea cu personal de specialitate pt. indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicSe va prezenta decl. cu utilajele , inst si echipam.Se va completa lista cu personalulul implicat in contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire, va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2013 11:00
Locul: Municipiul Ramnicu Valcea, str. G-ral Praporgescu, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la licitatie .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret. Durata contractului este pana la data de 31 decembrie 2013.Valoarea estimata maxima este cea corespunzatoare suplimentarii in conditiile prevazute la art.6 alin.(3) din HGnr 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256indice 1 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 0250731016, Email: [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer