Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bloc locuinte str. Bailor nr. 22


Anunt de participare numarul 80671/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BAILE OLANESTI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Localitatea: Baile Olanesti, Cod postal: 245300, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN ZDARCEA, Tel.0250/775099, Email: [email protected], Fax: 0250/775099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bloc locuinte str. Bailor nr. 22
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Baile Olanesti str. Bailor nr. 22, judet Valcea, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie bloc locuinte sociale, 32 UL, P+3E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare si executie constructii bloc locuinte, 2 scari, 32 UL, P+3E
Valoarea estimata fara TVA: 6, 774, 541RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 65000 lei; garantie de buna executie de 5 % valoare C+M
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B1 din sectiunea Formulare
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul B2 din sectiunea Formulare.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul B3 din sectiunea Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( - Formular B4 - );
- cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 150.000 lei pentru proiectare
- cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 20.000.000 lei pentru executie.
2. Bilanturi contabile vizate de Administratia Financiara la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
3. Rezultatul exercitiului financiar a 31.12.2007 trebuie sa fie pozitiv
Pentru executie :
Lichiditate globala Lg corespunzatoare exercitiului financiar 2008 > 100%; Solvabilitate patrimoniala Sp corespunzatoare exercitiului financiar 2008> 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani (formular B6)2.Completarea a minimum 3 formulare deexperienta similara (formularul B7)
Dovada proiectarii in ultimii 3 ani a 2 lucrari in valoare cumulata de500.000lei din care unul sa fie in sistem building-designDovada executarii in ultimii 3 ani a 3 contracte in valoare cumulata de lei3.380.000 lei sau un contract in valoare de 2.000.000lei.
3.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (formular B9); se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.4. Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(formular B10).Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari: coordonator proiect constructii civile, experienta minima 3 ani; responsabil tehnic cu executia; responsabil cu controlul calitatii; personal calificat in domeniu formularele B11, B12.6. Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate, calificarea personalului decoducere si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului(formular B13)Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un arhiect, un inginer proiectant de rezistenta si un inginer proiectant de instalatii cu experienta de minim 3 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 12:00
Locul: Baile Olanesti, str. 1 Decembrie nr.1, sediul primariei, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Email: [email protected], Fax: 0248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al primariei Baile Olanesti
Adresa postala: str. 1 Decembrie nr. 1, Localitatea: Baile Olanesti, Cod postal: 245300, Romania, Tel.0250775012, Email: [email protected], Fax: 0250775099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer