Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BLOCURI LOCUINTE SOCIALE CARTIER LIBERTATII, ANSAMBLUL 9 MAI PLOIESTI, ETAPA a II-a


Anunt de participare numarul 31399/07.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA TEHNIC-INVESTITII
Adresa postala: STR. VALENI NR. 32, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100046, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Contracte, Tel.0244/516699, Email: [email protected], Fax: 0244/510736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Ploiesti-Registratura
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2, intrarea D, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: cam. 67, Tel.0244/516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BLOCURI LOCUINTE SOCIALE CARTIER LIBERTATII, ANSAMBLUL 9 MAI PLOIESTI, ETAPA a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL PLOIESTI, CARTIER LIBERTATII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII A 6 TRONSOANE, RESPECTIV 120 UNITATI LOCATIVE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPRAFATA CONSTRUITA DESFASURATA: 8425, 5 MP
SUPRAFATA CONSTRUITA: 1636, 93 MP
Valoarea estimata fara TVA: 13, 762, 690RON
II.2.2) Optiuni
Da
Daca este necesar, achizitionarea de lucrari suplimentare in limita prevazuta de legislatie.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 270.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din buget local si buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificate doveditoare privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data organizarii procedurii;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are prevazut in domeniul de activitateobiectul specific;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data organizarii procedurii;
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la 31.12.2006 si la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau alte documentelegale edificatoare prin care candidatul isipoate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
- Informatii generale formular 3; Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani 16000000 RON; se poate obtine si prin insumarea cifrelor de afaceri prezentate de firmele care depun oferta comuna.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,
-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii;
-Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
-Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
-Recomandari;
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice
-Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii prevazute de legislatia in vigoare.
-Certificate emise de organisme independente care sa ateste faptul ca operatorul economic respectastandardele de protectie a mediului.
-Certificate emise de organisme independente care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unei liste care sa contina informatii despre 3 contracte de lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de 6000000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu imputernicire, in numerar sau cu OP in contul RO23TREZ5215006XXX000128 la Trezoreria Ploiesti, CF 2844855. Pretul reprezinta costul multiplicarii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 11:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire scrisa si copie CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. EMILE ZOLA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC-CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244/516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 18:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer