Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bobine de reactanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 142899/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Enel Distributie Muntenia SA, Tel. +40 725354202, In atentia: Cosmin Dragomir, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bobine de reactanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Nord-Est Logistic Parc, Sos. de Centura, Nr. 220, Pantelimon, Jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie bobine de reactanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213000-2 - Echipament de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie: Bobine de reactanta-cantitate =6 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 825, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12378.60 RON/6189.30 RON IMM; Per.valab: cel putin egala cu per valabilitatea ofertei;Mod de constituire: A)instrument bancar emis de o soc. bancara sau soc. de asigurari-in original;B)OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data limita a depunerii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a contractului, suma de 4605.24 RON;La procedurile online, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica ( in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006). Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP semnata electronic pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, va avea ca termen de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro BNR, din data de 15.03.2013:1 euro=4.3940 RON 10%(5%ptIMM)din valoarea contractului, fara TVA. Per pt care se constit gar este egala cu durata ct. Modul de constit a gar de buna exec: -a)prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau, b)-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau, -c)Instrument de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1 Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in
cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Presedinte comisie evaluare - Stefan Ciprian;
Responsabil procedura - Cosmin Dragomir;
Membru comisie evaluare ? Grigoruta Camelia;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul) Formular F2.5. - Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca inf. cupr.in ac. doc. sunt valabile/reale la data lim.de depunere a of.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.- Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala; Cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie cel putin 1650480.00 RON fara TVA(825240.00 RON fara TVA pentru IMM-uri).
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume:
anul 2010? 1 Euro=4.2099 Leianul 2011? 1 Euro=4.2379 Leianul 2012? 1 Euro=4.4560 LeiSe lasa la latitudinea operatorului economic alegerea documentelor care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare mai sus mentionate.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista produselor similare din ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor).Poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente, care sa demonstreze livrarea produselor in valoare cumulata de cel putin valoarea estimata actr.: 825240.00 RON fara TVA. Se solicita
prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1)lit.a) din OUG34/2006.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1Euro=4.2099 Lei2011 ? 1Euro=4.2379 Lei
2012 - 1Euro=4.4560 Lei2013 - 1Euro=4.3820 Lei
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F5
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
(conform art. 188, alin 1, lit.c)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F6
Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie
prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.
509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici este
declarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere.continuare la pct 4.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei
continuare de la pct 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci
acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajemnt ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica ,
prin care confirma ca va pune la dispozitia ofert. a resurselor tehnice si profesionale invocate.Pers. care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit. Prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei
Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.res financ invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului res
tehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capac tehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez completat:
-Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat
-Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat
-Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament ferm.
Formular F2.1.Formular F2.2.Formular F2.3.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
M2013/12141
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe primul loc se vor clasa doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara ce se va incarca online pe SEAP.In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Operatorul economic a carui oferta financiara prezinta pretul cel mai scazut, va transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, urmatoarele formulare: F9 si F11, completate cu noile valori.Formularele se vortransmite online pe SEAP, in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Str. Buzesti, Nr. 62-64, Sector 1, Etaj 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer