Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bocanci si pantofi de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 134665/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA CAMPEAN, Tel. +40 365403752, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bocanci si pantofi de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Locatiile E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 458, 904 si 917, 808RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu semnatarul acordului cadru in urma negocierilor si va fi valabil 12 luni.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 458904 lei fara TVA. Cantitatile minime pentru un contract subsecvent: : Bocanci securitate cu bombeu 3045 buc Pantofi securitate cu bombeu 3045 buc Bocanci securitate fara bombeu 220 buc Pantofi securitate fara bombeu .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele ce se vor achizitiona pe primul contract subsecvent:
Bocanci securitate cu bombeu 3045 buc
Pantofi securitate cu bombeu 3045 buc
Bocanci securitate fara bombeu 220 buc
Pantofi securitate fara bombeu 220 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile ce se vor achizitiona pe primul contract subsecvent:
Bocanci securitate cu bombeu 3045 buc
Pantofi securitate cu bombeu 3045 buc
Bocanci securitate fara bombeu 220 buc
Pantofi securitate fara bombeu 220 buc
Valoarea estimata fara TVA: 458, 904RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare16.520, 54 Ron Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine sau o declaratie pe propria raspundere, privind numarul de angajati si cifra de afaceri sau o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila- Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;
- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate- Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de bancaContul in care se depune garantia de participare este: n RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu MuresDurata de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantie de buna executie se va constitui cf art. 90 din HG 925/2006 - 5%din valoarea fiecarui contractul subsecvent,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii E.On Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : completare formular 2Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii
contractante sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctRamona Pergel - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteErwin Wagner - Imputernicit al autoritatii contractanteAndreea Campean- Presedinte comisie de evaluareNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 4 cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180, art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006Cerinta minima : completare formular 2AIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii
ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Candidaturile/ofertele depuse de operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile
contractuale, din motive imputabile candidatilor/ofertantilor in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii
beneficiarilor acestuia, pot fi excluse din procedura conform art.181 alin c1 din OUG 34/2006.Certificatul constatator cu elemente negative emis in temeiul art. 97 1 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a respinge
candidatura acestui ofertant.Certificat fiscal /certificat echivalentCertificat Fiscal, fara inscrisuri din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul general consolidat si la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor/candidaturilor.
Documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si formularul 2D. Pentru Persoane juridice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 908.630 RON sau 209.203 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita depunerea de mostre, descrieri si fotografii ale produselor.
Experienta similara
Prezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie deminimum458.904 RON 105.658euro. Valorile mentionate sunt fara TVA.
Lista cu principalele livrari:
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a candidaturilor.
Se va prezenta cel putin o recomandare,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice
25%
Descriere: Numar puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?caracteristici tehnice? este de 25 puncte. Factorii de evaluare si numarul de puncte maxim acordat din punct de vedere tehnic, pentru fiecare produs sunt:
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Punctajul tehnic in acest caz se calculeazaastfel: Pntotal = Pn(a)+ Pn(b)+ Pn(c)+ Pn(d)+ Pn(e)Punctajul tehnic total pentru produsele ofertate se calculeaza dupa cum urmeaza: PT =(Pntotal1*cantitate1 + Pntotal2*cantitate2+ Pntotal3*cantitate3+Pn total4*cantitate4)/ (Cantitate1+Cantitate2+Cantitate3+Cantitate4)Daca ofertantii vor obtine acelasi punctaj final factorul de departajare va fi pretul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic SC E.ON Gaz Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer