Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Bonuri valorice carburanti auto (BVCA) si Carburanti lichizi?


Anunt de participare (utilitati) numarul 134052/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Relenschi Mircea, Tel. +40 213032503, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Bonuri valorice carburanti auto (BVCA) si Carburanti lichizi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Hidroelectrica si depozitele Sucursalelelor de Hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectului achizitiei este :
? bonuri valorice carburanti auto (BVCA) in vederea aprovizionarii parcului auto cu carburanti? motorina lichidaEuro 5 tip A care se va livra la depozitul SH Portile de Fier cu mijloacele proprii ale furnizorului.
? Benzina si motorina lichidaEuro 5tip A care se va livra la depozitul SH Bistrita cu mijloacele proprii ale furnizorului.
? motorina lichidaEuro 5 tip Acare se va livra la depozitul SH Tg. Jiucu mijloacele proprii ale furnizorului.
? motorina lichidaEuro 5tip A care se va livra la depozitul SH Sebes cu mijloacele proprii ale furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate executie contract- conform anexelor 1 si 2 aleCaietului de Sarcinidin documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 483, 186RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumulgarantiei de participare: 50.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.Modalitatea de costituire: in conformitate cu prevederile art.90 alin.(2) din HG nr.925/2006, iar in cazul retinerilor succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).
c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).
In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale
b) Bilantul contabil din anul precedent(2011), sau bilantul la 30.06.2011
c) Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani , in lei fara TVA, siin euro .-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre mediide afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de14.966.373, 00lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, finalizate si indeplinite. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Suma valorilor contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 7.483.186 Lei ( valoarea estimata a achizitiei) .
b)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
c) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
d) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede prestari servicii similare finalizate .
Se va prezenta minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, din partea unui operator economic dintre cei amintiti la punctul III.2.3) lit. a), care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale.
e)Informatii privind subcontractantii
certificarea Standardului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
Implementarea Standardului de management al mediului ISO 14001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: b-dul Carol , nr. 29, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori ANAF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca sunt oferte clasate pe primul loc care au preturi egale, urmare aplicarii criteriului de atribuire "cel mai mic pret" , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Email: [email protected], Fax: +40 21303564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer