Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BONURI VALORICE PENTRU CARBURANT AUTO


Anunt de participare numarul 132962/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, Directia Generala Achizitii Publice, Concesiuni si Servicii Interne, etaj 4, camera 422, Tel. +40 212025227, In atentia: doamnei Director General Florentina Constantinescu, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa internet (URL): www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BONURI VALORICE PENTRU CARBURANT AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 225.8 si 615, 927.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent pe an bugetar incepand cu data semnarii acordului-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie BONURI VALORICE PENTRU CARBURANT AUTO (carnete BVCA avand 25 de file/carnet si o valoare nominala de 40, 322581 lei exclusiv TVA/fila)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie carnete Bonuri Valorice pentru Carburant Auto (benzina si motorina) ? avand 25 file/carnet si o valoare nominala de 50 lei inclusiv TVA /fila-Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
?in perioada 01.04.2012 ? 31.12.2012: minimum 175 carnete BVCA ? maximum 228 carnete BVCA;
?in perioada 01.01.2013 ? 31.12.2013: minimum 175 carnete BVCA ? maximum 306 carnete BVCA;
?in perioada 01.01.2014 ? 01.03.2014: minimum 50 carnete BVCA ? maximum 77 carnete BVCA;
-Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minimum 400 carnete BVCA ? maximum 611 carnete BVCA
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 225.8 si 615, 927.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 12300 lei; Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul 17), sau cu OP in contul nr. RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti;Mod de prezentare - in original; Garantia de participare se va elibera conform legislatiei in vigoare, la solicitarea scrisa a ofertantului;IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sen- Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. - Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA contractului subsecvent.- Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul 18din Sectiunea III)- IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).Atentie! Reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
-Prezentare Cazier judiciar/fiscal societate
NOTA: In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de ofertant cat si de sustinator;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de asociatii cat si de sustinator;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate doar de asociati.
- Ofertantii ?i persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
- Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul 2 va fi prezentat atat de ofertant cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de ofertant; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul 2 numai cu literele a), c^1) si d);
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul 2 va fi prezentat atat de asociati cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de asociati; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul 2 numai cu literele a), c^1) si d);
- Ofertantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c), c^1), d) si e).
- Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d).
Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Persoanele cu functie de decizie in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri sunt mentionate in Anexa la Formularul 4 din Sectiunea III.
- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006). Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice/fizice romane: - prezentare Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, semnat si parafat
Persoane juridice/fizice straine:
- prezentare documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
NOTA: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei anifinanciari (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minimum 600.000 lei.
- Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
- Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei;
- Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
- Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
?Prezentarea unui numar maxim de 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minimum 300.000 lei sicare sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract.
Cerinta nr. 2
Numarul de statii de alimentare existent la nivel judetean
?Se solicita existenta a cel putin unei statii de alimentare la nivel judetean
Cerinta nr. 3
Informatii privindasociatii
Cerinta nr. 4
Informatii privindsubcontractorii
Cerinta nr. 1
Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Pretulde livrare al unui carnetBVCA (valoarea mentionata in Formularul de oferta): pentru valoarea cea mai mica ofertata se va acorda punctajul maxim (75 puncte) iar pentru celelalte valori, punctajul va fi acordat corespunzator, dupa formula: Pn = (pret minim ofertat / pret n) x 75
2.
Termen livrare carnete BVCA
25%
Descriere: Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care vor preciza termenul de livrare a carnetelor BVCA la sediul ministerului. Livrarea se va face in transe, pe baza comenzii ferme emisa de autoritatea contractanta. Termenul de livrare al carnetelor BVCA se va ofertain ore si se determinaincepand cu data transmiterii de catre autoritatea contractanta a comenzii ferme. Termenul minim acceptat pentru livrare: 12 ore. Pentru termenul de livrare cel mai mic ofertat (mai mare sau egal de 12 ore) se va acorda punctajul maxim (25 puncte) iar pentru celelalte valori ofertate, punctajul va fi acordat corespunzator, dupa formula: Tn = (Termen livrare carnete BVCA minim ofertat/Termen livrare carnete BVCA n) x 25
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 12:00
Locul: Sediul MECMA din Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Bucuresti, etaj 4, camera 422
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilior, reprezentanti UCVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale in urma aplicarii criteriului de atribuire descris in sectiunea IV.2.1) este: daca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pre?; daca ?i pre?urile sunt egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- Documenta?ia de atribuire nr. 10163 a fost respinsa in data de 05.01.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conform art.256?2, alin.(1), lit.a) si alin.(2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer