Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Bransamente de apa si racorduri de canalizare la consumatori in localitatea Cristur


Anunt de participare numarul 31156/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Mircia Muntean, Tel.0254/213435, In atentia: Vasiu Tiberiu, Email: [email protected], Fax: 0254/226176, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Bransamente de apa si racorduri de canalizare la consumatori in localitatea Cristur
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Cristur, mun.Deva, jud.Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie in 4 exemplare necesare avizarii/autorizarii, precum si executarea bransamentelor de apa si racordurile de canalizare la consumatori in loc. Cristur
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie in 4 exemplare necesare avizarii/autorizarii, precum si executarea bransamentelor de apa si racordurile de canalizare la consumatori in loc. Cristur
Valoarea estimata fara TVA: 2, 125, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare in suma de 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul general al Mun. Deva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-gar.de partic.de 20.000leise prez.langa oferta
-certif.de inreg.a firmei
-certif.constatat.ca firma e autorizata sa exec. serv. de proiect.(sau in asoc, ) si sa exec.lucr.de apa si canal.
-exp.sim.in lucr.de apa si canal-minim 3 contr.distincte de exec.lucr.de apa si canal finaliz.in ultim.3ani, cu o val.=sau>de cca.320.000lei fara TVA, pt fiec.lucr.(form.B3);
-declar.de eligib.(form.12A)
-declar.priv.neincadr.in sit.art.181 din O.U.G.Nr.34/2006(form.12B-scris.de bonit.de la o soc.bancara unde firma are cont deschis
-ing.RTE, angaj.cu o vech.de min.5ani, in dom.lucr.care urm.a fi exec.(contr.indiv.copie
-lichid.gen.la data de 31.12.2007 =sau>de100%
-solvab.patrim.la data de 31.12.2007 =sau>de 25%
-rec.de la alti benef.viz.de ISC pt lucr. sim.;
-declar.la fond.de mediu si OP, conf. Ord. 549/2006 al MMGA;
-certif.fisc.(max.30 zile fata de data de dep. a ofert)care sa faca dovada ca sunt indepl. oblig. de plata ale impoz., taxe si contrib.de asig.soc.catre bug. gen. consolid;
-certif. fisc. care sa faca dov. ca sunt indepl.oblig.de plata ale impoz, taxe catre adm. loc.
-certif.de acred.a Sist.de Manag.al Calit.SR EN ISO 9001:2000, -certif.de acred.a Sist.de Manag.de Mediu SR EN ISO 14001:2004 si prez.plan de calit pt mediu
-certif.de acred.a Sist.de Manag.al Sanat.si Sec.Ocupat.al Org.OHSAS 18001:2004
-resp.cu calit.cu o vech.de min.5ani(contr.indiv.copie)
-copie dupa chit.emisa la cumpar.doc.de atrib.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 15.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-dotare tehnica proprie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
durata de executie a PT +DE+doc. avize
15%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
4.
durata de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: -casieria municipiului Deva
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 14:00
Locul: sala de sedinte a municipiului Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030083, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer