Licitatie Publica - Bransamente standard Arges
Anunt de participare (utilitati) numarul 148307/02.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Piculescu, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala, administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bransamente standard Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 193, 364.07 si 1, 433, 422.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: saptamanal
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea cuprinde urmatoarele tipuri de bransamente si anume: bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane.Valoarea estimata maxima este de 1.433.422, 24 lei fara TVA. Valoarea estimata cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este: 284.161, 82 lei fara TVA.Valoarea estimata minima a acordului cadru este de 193.364, 07 lei fara TVA. Valoarea estimata minima cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea estimata minima a materialelor puse la dispozitie este de 47.025, 91 lei fara TVA.Cantitatea minima estimata pentru acordul cadru este de 223 bransamente.Cantitatea maxima estimata pentru acordul cadru este de 1466 bransamente.Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt de: minim 1 bransament si maxim 40 de bransamente.S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A. va pune la dispozitie urmatoarele materiale: BMPM: 25A, 32A.BMPT: 20A, 32A, 40A.Conectori universali: 250A.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 100.000, 00 lei fara TVA. Valoarea estimata cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea estimata a materialelor puse la dispozitie este de 24319, 00 lei fara TVA.Oferta financiara va cuprinde, pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar, numai manopera, materialele urmand sa fie puse la dispozitie de catre SC CEZ DISTRIBUTIE SA la sediul indicat de executant.In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0Cheltuieli diverse si neprevazute: 0 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 193, 364.07 si 1, 433, 422.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 14000 lei (7000 lei pentru IMM-uri). Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 5213, 42 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii anuntului de participare. SC CEZ DISTRIBUTIE SA nu se supune HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului, fara TVA. Se poate constitui si prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru intreaga valoare a lucrarii (7% din valoarea de oferta);
-retineri succesive de 7% din val. facturilor acceptate si onorate la plata;
- prin instrument de garantare emis in conf.legii de o soc. bancara/soc. de asigurari. In cazul retinerii succesive prima depunere se va face inainte de semnarea contractului de executie si va fi in cuantum de: total garantie/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia SC CEZ Distributie SA, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC alimenteaza acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului. Contul este purtator de dobanda in favoarea ofertantului. Cuantumul garantiei de buna executie se aplica la valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse - tarif de racordare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip B emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv asociatul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de candidat.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 150.000, 00 lei. Candidatul va face conversia la cursurile valutare medii anuale comunicate de BNR pe ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012). In cazul in care candidatul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, de un tert sustinator, in conformitate cu Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11 1*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, de catre tertul sustinator, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. In cazul in care exista mai multi terti sustinatori ai aceluiasi candidat, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2012
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii. Bilantul contabil pe anul 2012 va fi prezentat in copie confirmat de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de candidat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani insotita de copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara; sau cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara; sau cel putin o certificare de buna executie (recomandari/certificate constatatoare)
Modalitatea de indeplinire
Nota: In temeiul art 188 din OUG 34/2006 respectivul document atasat listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Experienta similara se va referi la prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, la nivelul a cel putin un contract sau maxim 4 contracte, lucrari similare in valoare cumulata de minim 50000, 00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
NOTA: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a candidaturilor. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie bransamente din categoria celor mentionate in Caietul de sarcini, oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). lit b) din HG nr 925/2006.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune candidatul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe).Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, in copie semnate si stampilate de ofertant. Daca candidatul nu detine in proprietate un utilaj/echipament/etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul 12H.
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -atestat si/sau legitimatie pentru specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;
Modalitatea de indeplinire
b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995. Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic emis de MDRT-Directia Tehnica in Constructii.
Modalitatea de indeplinire
- atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995 pentru responsabilul tehnic. Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant;
c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. Se va prezenta atestat pentru responsabilul tehnic emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
Modalitatea de indeplinire
-atestat emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA.Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant;
Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 1: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificat (in copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant) privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 emis de organisme acreditate sau echivalent.
Cerinta nr. 2: Dovada certificarii sistemului de protectie al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificat (in copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant) privind sistemul de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 emis de organisme acreditate sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 12:00
Locul: Craiova, str. Calea Severinului, nr. 25, et. 3, Dept. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au oferte egale, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Autoritatea Contractanta nu doreste limitarea participantilor. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr 25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2013 15:15