Licitatie Publica - Bransamente standard GORJ
Anunt de participare (utilitati) numarul 133144/17.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200281, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS PICULESCU, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bransamente standard GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 995.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: saptamanal
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane, demontari/remontari, jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea cuprinde urmatoarele tipuri de bransamente si anume: Bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane, demontari/remontari.Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1.272.995, 16 lei fara TVA. Valoarea estimata maxima cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea maxima a materialelor puse la dispozitie este de 152620 lei.
Valoarea estimata minima a acordului cadru este de 187613, 11 lei fara TVA. Valoarea estimata minima cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea estimata minima a materialelor puse la dispozitie este de 14882 lei.S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A. va pune la dispozitie urmatoarele materiale: BMPM: 16A, 20A, 25A, 32A, 40A.BMPT: 16A, 20A, 25A, 32A, 40A.Conectori universali: 250A.Cantitatea minima pentru acordul cadru este de 168 bransamente;
Cantitatea maxima pentru acordul cadru este de 1291 bransamente.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 100.000, 00 lei fara TVA.Oferta financiara va cuprinde, pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar, numai manopera, materialele urmand sa fie puse la dispozitie de catre SC CEZ DISTRIBUTIE SA la sediul indicat de executant.
In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 995.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 13.000, 00 leiIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278 ^1 din OUG 34/2006.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. Cuantumul GBE, repr. 7% din val. contr. GBE se poate constitui si printr-un instr. de garantare emis in conditiile legi de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari. Daca GBE se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obl. de a deschide un cont la disp. autorit. contractante, la o banca agreata. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Per.GBE acordata pentru intreaga lucrare va fi de minim 24 luni
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Tarif de racordare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.6.Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca:
- Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;
- Nu participare la activitati ale unei organizatii criminale: coruptie, frauda, spalare de bani;
- Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.sau declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006
- Se va prezentacazierul judiciar pentru conducatorul unitatii.
- Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M.: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia:
- Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate ( anexa 2 din Ordonanta nr.27)
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.
In cazul ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.ATESTAT ANRE tip B valabil la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010: cel putin egala cu 150.000, 00 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
2. bilantul contabil pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor). Aceasta lista va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: copii dupa partile cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F, procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate ca experienta similara, certificari de buna executie(recomandari/certificate constatatoare), care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului
b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari
c)daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea unor contracte executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele supuse licitatiei cu o valoare cel putin egala cu: 50.000 lei fara TVA.
2. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform formularului 12H. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate.
-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.
-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
5. Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi.
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 si al protectiei mediului conform ISO 14001, certificare emisa de organisme acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata garantiei lucrarii
5%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 11:00
Locul: str. N. Titulescu, nr. 187, loc. Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autorit. contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA ? Dept. Achizitii
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 16:42