Licitatie Publica - Bransamente standard MEHEDINTI
Anunt de participare (utilitati) numarul 133498/28.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS PICULESCU, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Bransamente standard MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 187, 613.11 si 1, 137, 725.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: saptamanal
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane, demontari/remontari, jud. Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea cuprinde urmatoarele tipuri de bransamente si anume: bransamente electrice monofazate si trifazate, aeriene si subterane, demontari/remontari.Valoarea estimata maxima este de 1.137.725, 88 lei. Valoarea estimata cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este: 133.296, 60 lei fara TVA.Valoarea estimata minima a acordului cadru este de 187613, 11 lei fara TVA. Valoarea estimata minima cuprinde si materialele puse la dispozitie. Valoarea estimata minima a materialelor puse la dispozitie este de 14882 lei.Cantitatea minima pentru acordul cadru este de 168 bransamente.Cantitatea maxima pentru acordul cadru este de 1126 bransamente.S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A. va pune la dispozitie urmatoarele materiale: BMPM: 16A, 20A, 25A, 32A, 40A.BMPT: 16A, 20A, 25A, 32A, 40A.Conectori universali: 250A.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 100.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 137, 725.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 12.000, 00 lei In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278 ^1 din OUG 34/2006. 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; 3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile. Aut. contractanta este o societate comerciala care nu se supune HG1045/2011a)Cuantumul GBE reprez.7%din val.contr. Aceasta se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC.pt.intr.val.a lucrarii(7% din val.de oferta);
-ret.succes.de 7% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex. si va fi in cuantum de: total garant/durata executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantuluib) Perioada GBE acordata pentru intreaga lucrare va fi de min. 24 luni. GBE se va elibera conf. HG 925/2006 art 92 alin4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Tarif de racordare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Nu participare la activitati ale unei organizatii criminale: coruptie, frauda, spalare de bani;
- Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.sau declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006- Se va prezenta cazierul judiciar pentru conducatorul unitatii.- Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M.: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate ( anexa 2 din Ordonanta nr.27)Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.In cazul ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.ATESTAT ANRE tip B in termen de valabilitate, cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.Persoane juridice / fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Pentru situatia in care persoanele juridice straine nu au reprezentanta (filiala, punct de lucru sau sucursala) deschisa in Romania, cerintele de la punctele V.1, V.2 si V.3 (cu exceptia Formularelor 12A, 12B care vor fi completate ca atare de catre ofertant), vor fi prezentate sub forma de documente edificatoare echivalente celor solicitate mai sus, provenind din tara in care este inregistrat sediul social al acesteia.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 150.000, 00 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
2. bilantul contabil pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor). Aceasta lista va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: copii dupa partile cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F, procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate ca experienta similara, certificari de buna executie(recomandari/certificate constatatoare), care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari c)daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea unor contracte executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini cu o valoare cel putin egala cu: 50.000 lei fara TVA, constand in executie lucrari de bransamente electrice. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de bransamente electrice oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). Lit b) din HG nr 925/2006 Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie.
2. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform formularului 12H. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate.
4.Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995. - Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA.
5. Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara 01 Punctajul pentru factorul de evaluare «pretul ofertei » se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile oferite se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare: 95 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: puntajul n = (pret minim/pret n)x95; unde: -punctaj n este punctaj pret ofertant n; ?n? este ofertantul/operatorul economic ofertant;pretul ofertei se calculeaza cu formula: pr. of.=70%X( nr.max.br.A4.1.Xpr unitar/br.+nr.max.br.A6.2.Xpr unitar/br+nr.max.br.A8.1Xpr unitar/br+nr.max.br.B 4.1.Xpr unitar/br+ nr.max.br.B6.2Xpr unitar/br+nr.max.br.B8.1.Xpr unitar/br)+20%X (nr.max.br.A4.2.Xpr unitar/br+ nr.max.br.A4.3Xpr unitar/br+ nr.max.br.A4.4Xpr unitar/br+nr.max.br.A6.1.Xpr unitar/br+nr.max.br.A7.2.Xpr unitar/br+nr.max.br.B6.1.Xpr unitar/br+ nr.max.br.B8.2.Xpr unitar/br+?(nr. max.br.restul cat. demontari de la pct. C si D Xpr unitar/br))+10%x?(nr.max. br restul cat. de br. Xpr unitar/br)
2.
Durata garantiei acordata lucrarii
5%
Descriere: componenta tehnica. 02 Punctajul pentru factorul de evaluare «durata garantiei de buna executie «se acorda astfel: 2.1 Durata garantiei lucrarii: Factorul de evaluare « Durata garantiei de buna executie» va fi exprimat in luni. Durata garantiei minim acceptate este 24 de luni; Pentru o garantie sub 24 de luni oferta va fi declarata neconforma; Durata de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 ani;2.2 Pentru termenul de 24 luni : se acorda 0 puncte; Pentru cel mai mare termen propus : se acorda 5 puncte; Pentru alt termen : punctaj durata i= (Ti/Tmax)X5; unde : ?i?- durata garantiei de buna executie prezentata de ofertant.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 12:00
Locul: str. Nicolae Titulescu, nr. 187, loc. Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul; daca si preturile sunt egale, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autorit. contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA ? Dept. Achizitii
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523247, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 10:23