Licitatie Publica - BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
Anunt de participare (utilitati) numarul 133203/20.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA DE APROVIZIONARE STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: COD 215400, Romania, Punct(e) de contact: ELISABETA HUICA, Tel. +40 0758250660, In atentia: BIROU D.C., Email: [email protected], Fax: +40 0253371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT ROVINARI SI DEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
43640000-1-Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1=7262 BUC, LOT 2=2684 BUC SAU CONFORM ANEXA B LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 918.23 si 341, 439.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
VAL. MARE CONTINE POSIB. SUPLIMENTARII CU MAXIM 35%, IN TEMEIUL ART.6(3) DIN HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE TOTALA 5050 LEI, PE FIECARE LOT IN PARTE CONFORM ANEXA B LOTURI; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data depunerii ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO 24 RZBR 0000 0600 1276 2639 RAIFFEISEN Rovinari); c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta; d) depuneri la casieria autoritatii contractante. e) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art. 2781 din OUG 34/2006, se va retine 1% din garantia de participare depusa. GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara prezentata in original (constituie anexa la contract); -prin depunere la casierie ; -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII - MODALITATI LEGALE DE PLATA IN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATA FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Ec. Daniel Dobreanu; Director Adjunct - Dr.Ing.Ec. Marius Eremia Vlaicu Popa; Contabil Sef - Ec. Mihai Raicu; Sef Departament Achizitii Publice - Ing. Lidia Bicoi; Sef Birou Contabilitate ? Ec. Gheorghe Cruceru), CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA CRITERIILOR DE CALIFICARE. CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRODUSE livrate in ultimii 3 ani, DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND PRODUCATORUL SI FIRMA DE PROVENIENTA, conform DP-TABEL PRODUCATORI, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREA
CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE: 1 RUNDA DURATA RUNDEI: 1 ZI In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23339
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: BAZA DE APROVIZIONARE, STR. ENERGETICIANULUI NR.15? SALA DE LICITATII ? ETAJUL 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte sunt egale se va cere ofertantilor sa depuna noi oferte in plic inchis. Ofertantul va prezenta in oferta depusa proiectul de contract din documentatia de atribuire. Contractul de produse se va incheia de BAZA DE APROVIZIONARE cu ofertantii castigatori in baza raportului procedurii de atribuire si se va semna la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE ? OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0758250660, Email: [email protected], Fax: +40 0253371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 11:30