Licitatie Publica - Buldoexcavatoare
Anunt de participare (utilitati) numarul 52207/14.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Virgiliu Moraru, Tel.664046, In atentia: Serviciul achizitii publice 2, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC RAJA SA Constanta
Adresa postala: str. Calarasi nr. 22.24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice 2, Tel.0241481198, In atentia: ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241613810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC RAJA SA Constanta
Adresa postala: str. Calarasi nr. 22.24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice 2, Tel.0241481198, In atentia: ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241613810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC RAJA SA Constanta
Adresa postala: Str. Calarasi nr. 22.24 LA REGISTRATURA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Secretariat, Tel.0241481199, In atentia: Stefan Mirela, Fax: 0241662577
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Buldoexcavatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SC RAJA SA Constanta, str. Calarasi nr. 22.24
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse, finantat prin leasing financiar pe 5 ani, cu optiunea de cumparare.Contractul angajeaza atat furnizarea cat si finantarea produselor prin leasing financiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522621-3 - Excavatoare mecanice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:7 buc. buldoexcavatoare de mare capacitate cu picon.
Lot 2:7 buc. buldoexcavatoare de mica capacitate cu picon.
Valoarea estimata fara TVA: 987, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantiade participare: pentru ambele loturi: 34.000 RON.Pentru Lotul I: 20.000 RON; pentru Lotul II: 14.000 RON.- Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat, dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii :
1.Declaratie privind eligibilitatea.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006, inclusiv indeplinirea obigatiilor de plata la bugetul consolidat la 33.03.2008
3.Certificat constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
1.Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
2. Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 pentru producator;3. Autorizare pentru livrarea produsului.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
5. Informatii privind subcontractantii/asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitarii scrise. Plata se face la caseria SC RAJA SA sau cu OP in cont RO36RNCB0114014937350001-BCR Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2008 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, specialistiicooptati, observator U.C.V.A.P, daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de leasing este de 5 ani. Termenul de livrare a produselor este de max 45 de zile de la data semnarii contractului de leasing.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.021.310 46 41, Fax: 021.310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica- SC RAJA SA CONSTANTA
Adresa postala: Str. Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel.0241664046, Fax: 0241662577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 13:45