Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "BULDOEXCAVATOR PE PNEURI - 2buc., INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI - 2buc., MINIBULDOEXCAVATOR PE PNEURI - 1buc."


Anunt de participare (utilitati) numarul 106535/21.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Punct(e) de contact:  RADU CIURSAS, Tel. 0259-436934, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0259432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"BULDOEXCAVATOR PE PNEURI - 2buc., INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI - 2buc., MINIBULDOEXCAVATOR PE PNEURI - 1buc."
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. Sector Transport - Mecanizare str. Sos. Borsului km. 5
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de utilaje Lotul 1-"BULDOEXCAVATOR PE PNEURI"-2buc.;Lotul 2-"INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI"-2buc.;Lotul 3-"MINIBULDOEXCAVATOR PE PNEURI"-1buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. BULDOEXCAVATOR PE PNEURI-2buc.-Valoare estimata-645.000, 00lei
Lot 2. INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI-2buc.-Valoare estimata-1.032.000, 00lei
Lot 3. MINIBULDOEXCAVATOR PE PNEURI-1buc.-Valoare estimata -215.000, 00lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 892, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe loturi Lot1-6500, 00lei; Lot2-10000, 00lei; Lot3-2000, 00Lei;si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA., constituite conf. Documentatiei de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, se va legaliza acordul de asociere, dupa desemnarea firmei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A;
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie pe proprie raspundere Formular 12B;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul General Consolidat de Stat la zi;
-Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul Local;
-CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei copii semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, a bilantului contabil , vizat si inregistrat de organele competente, pe anul 2009, din care sa reiasa ca ofertantul nu a inregistrat pierderi in anul 2009. In cazul in care in cursul anului 2009 au fost inregistrate pierderi, ofertantul va fi descalificat.- Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu :2.838.000lei- sau Lot 1 -967.500lei; Lot 2 -1.548.000lei; Lot 3 -322.500lei. Prezentare generala Formular nr.2 din care sa reiasa cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizare pentru livrarea produselor Formularul nr.1C, in cazul in care ofertantul nu este producator-- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea calitatii ENISO 9001/2000, sau echivalent.- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (15.08.2007-15.08.2010), conform Formularului nr.12D care sa ateste furnizarea in ultimii 3 ani, a celputin unui contract, pentru un utilaj similar cu cel ofertat pe fiecare lot in parte, respectiv la ofertarea pe total achizitie ofertantul va prezenta cate un contract pe fiecare tip de utilaj ofertat. - Se va prezenta o copie a contractelorprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, insotite de o recomandare (sau document constatator-anrmap) din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract. - Vor fi acceptate doar recomandarile cu calificativul foarte bine, in caz contrar oferta fiind descalificata de comisia de evaluare.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si modul de asigurare al service-ului in perioada de garantie si postgarantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala electronica Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pretul pe fiecare lot. Numarul de runde: 1. Durata unei runde: 1(una)zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 11:00
Locul: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA str. Duiliu Zamfirescu nr.3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Tipul de finantare Fonduri Proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Parcul Traian nr. 10., Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100 , ,Romania, Tel. 0259/426881, Fax:  0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  Str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Tel. 0259/436934int137, Email:  [email protected], Fax:  0259/432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer