Licitatie Publica - Buldozer pe senile
Anunt de participare numarul 134835/21.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: Doru Iliescu, Tel. +40 248221401, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 248218266, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Buldozer pe senile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ADP Pitesti, Sectia reparatii strazi si mecanizare, punct de lucru din oras Stefanesti - Valea Mare.Program de lucru: 7, 30 ? 15, 30 ?de luni pana vineri.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Buldozer pe senile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Buldozer pe senile: 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 597, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.a) Scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;c) Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d) Cu Ordin de Plata in contul nr.: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar Administratia Domeniului Public Pitesti;
- Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestuia.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in baza cererii scrise a acestora.-Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.Ofertantii in calitate de IMM beneficiaza de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004. a)cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, iar pentru ofertantii in calitate de IMM cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, conform legii 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.b)modul de constituire a garantiei de buna executie : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11);c)contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului(conform art. 90 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii:
-este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
Cerinta nr. 2
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei
individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 3
Declaratie privind eligibilitatea: Formularul nr.12 A.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C.
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director: Iliescu Doru, Contabil sef: Ograda Cristina, Jurist: Savulescu Lavinia, Membrii comisiei de evaluare: insp. spec.
Pavel Ionel, insp. spec. Rusea Marian, insp. spec. Dumitru Paun, insp. spec. Pantila Viorel, insp. spec. Visinescu Mihaela.
Cerinta nr. 7
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin 314/12.10.2010): Formularul nr. 13;
Cerinta nr. 8
Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea conform cu originalul).
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1
Persoane juridice / fizice romane
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice / fizice straine.Forma de inregistrare/atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani:
Cerinta nr. 2
Experienta similara: Prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egale cu cantitatea solicitata:
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora:
Cerinta nr. 1
Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent:
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Garantia produsului
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 11:00
Locul: Sediul ADP Pitesti, str. Obor nr.3, loc. Pitesti, jud Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1Event clarif priv docum de atrib se trimit in term de 3 zile de la public in SEAP a invitat de particip si a docum de atrib, iar rasp se primesc in term de 2zile de la prim acestora la sediul autorit cont.2Modul de departaj a ofertelor cu punct egale: Daca ofertele clas pe primul loc au punct egale, autorit contr va incheia contr cu ofertantul a carui oferta a are cel mai mic pret.Daca si preturile sunt egale, se va solicit ofertantilor aflati la egalit o noua oferta fin, depusa in plic inchis la sediul autorit contr, la o data preciz.3Detal algoritm de calcul: -Punct pentru fact de eval(pretul ofertei) se acorda astfel: a)Ptr cel mai scazut dintre pret. ofertei se acorda punct maxim alocat;b)Ptr alt pret decat cel prev la lit.a): Pn(pret min/pret n)xpunct max alocat;
-Punct. ptr fact de eval(term de livr)se acorda astfel: a)Ptr cel mai mic term de livr se acorda punct maxim aloc;b)Ptr un term de livr mai mare decat cel prev la lit.a)se aplica form;Pn=(term de livr/term n)x punct. max aloc;
-Punct. ptr fact de eval (garan) se acorda astfel: a)ptr cea mai mare garant se acorda punct max aloc;b)ptr alta garant se aplica form: gar(n)/gar max.x punct max aloc; gar(n)=alta gar.Term min de livr nu poate fi mai mic de 10 zile si reprez pragul sub care oferta nu va fi punct suplim, iar term max de livr nu va fi mai mare de 30 zile si reprez pragul peste care of va fi decl neconf urmand ca punct sa fie acordat proportion.-Punct pt fact de eval garan prod, se acorda astfel: a)ptr cea mai mare garan se acorda punct max aloc;b)ptr alta gar se aplica form: gar (n)/gar max. x punct max aloc;gar (n)=alta gar.Garan acordata prod nu poate fi mai mica de 18 luni si reprez pragul sub care of va fi decl neconf, iar garan max acord nu va fi mai mare de 36luni si reprez pragul peste care of nu va fi punct suplim urmand ca punct sa fie acordat proportion
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf OUG 34/2006, articol Art. 256²*): Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretinsori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Pitesti ? Compartiment Juridic
Adresa postala: strada Obor nr 3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110194, Romania, Tel. +40 248221401 / +40 248223526, Email: [email protected], Fax: +40 248221401 / +40 248223526 / +40 248218266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 08:22