Licitatie Publica - Buldozer pe senile Nou sau second in sistem leasing pe o perioada de 5 ani
Anunt de participare numarul 58127/09.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS FRASIN (PRIMARIA ORAS FRASIN)
Adresa postala: str. Principala nr. 90, Localitatea: Frasin, Cod postal: 727245, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Buiciuc, Tel.0230235334, Email: [email protected], Fax: 0230235334
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CCI Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii, nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, In atentia: Marius Moldovan, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CCI Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii, Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, In atentia: Marius Moldovan, Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Buldozer pe senile Nou sau second in sistem leasing pe o perioada de 5 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Franco Beneficiar, sediul Primariei Frasin , Str. Principala, nr. 90, Oras Frasin, Judet Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie BULDOZER pe senileNou sau Second in sistem Leasing pe o perioada de 5 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522110-8 - Buldozere (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BULDOZER pe senileNou sau Second in sistem Leasing pe o perioada de 5 ani.
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 124, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4000 lei , Garantie de buna executie 10% ( 5% pentru IMM-uri conform cu Legea 346/2004) din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
ofertantul trebuie sa detina capacitatea de a derula si gestiona operatiuni de leasing financiar conform OG 51/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie
4.Certificat constatator, in original sau copie de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil 31.12.2007 , vizat si inregistrat de organele competente - in copieb) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani insotita de o recomandare .
b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice (Autorizarea RAR a unitatii de Service autorizare ce trebuie sa fie pentru toata gama de interventii)c)Fisa Tehnica a produsului ofertat
(Fisa tehnica insotita depliante / fotografii /cataloage in format scrispentru produse ofertate) in copie
d)Declaratie privind subcontractantii In cazul in care sunt declarati subcontractanti, se va prezenta Acordul de subcontractaree)documente justificative care sa ateste calitatea ofertantului (operator economic sau asociatie de operatori economici) de a asigura servicii de leasingin conformitate cu prevederile OG 51/1997. in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in cont RO 19 RNCB 0234 0009 9180 0001 , BCR Suceava, sau la caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2008 12:00
Locul: Str. Universitatii, nr. 15-17, Suceava, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea Autoritatii Contracte si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , Nr. 62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostiinta despre actul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Frasin
Adresa postala: Str. Principala, nr. 90, Localitatea: Frasin, Cod postal: 727245, Romania, Tel.0230 235334, Email: [email protected], Fax: 0230 235334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 11:43