Licitatie Publica - Burlan de tubaj: 9 "; 7 "; 5 "; 4 ".
Anunt de participare numarul 7604/28.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Crimu, Tel.021.317.89.81, Email: [email protected], Fax: 021.317.89.80, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.E. MINIERARm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0250 - 733402/3, In atentia: ing. Vergu Victor, Email: [email protected], Fax: 0250 - 734844
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E. MINIERARm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0250 - 733402/3, In atentia: ing. Vergu Victor, Email: [email protected], Fax: 0250 - 734844
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E. MINIERARm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0250 - 733402/3, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0250 - 734844
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Extractie si preparare sare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Burlan de tubaj: 9 "; 7 "; 5 "; 4 ".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.E.M. Rm. Valcea, sectorul Extractie si Preparare Sare in Solutie Ocnita- Lunca , jud. Valcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitionarea burlanelor de sondanecesare pentru refacerea tubulaturii la sondele de sare din campurile de sonde din cadrul S.E.M. Rm.Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29521240-1 - Utilaje de perforare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1000 ml;
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 3000 lei.- garantie de buna executie - 5% din valoarea totala a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formulare ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular B
Certificat de cazier fiscal eliberat de autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Ultimul bilant contabil, informatii relevante cu privire la cifra de afaceri, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - completare formular C1
Documente din care sa rezulte genurile de certificari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire pentru persoana ce va participala sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinu Golescu, nr.38, sect.1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219947, Email: [email protected], Fax: 0248/219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al s.e. MINIERA Rm.Valcea
Adresa postala: str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250/733402, Email: [email protected], Fax: 0250/734844
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 15:01