Licitatie Publica - BURLANE DE TUBAJ SI PRAJINI DE FORAJ
Anunt de participare (utilitati) numarul 131676/23.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA DE APROVIZIONARE, STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, ETAJ 3, REGISTRATURA UNITATII, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA MODORAN, Tel. 0758/250660, In atentia: BIROU D.C., Fax: 0253/371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
BURLANE DE TUBAJ SI PRAJINI DE FORAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BURLANE DE TUBAJ SI PRAJINI DE FORAJ, CONFORM ANEXA B-INFORMATII PRIVIND LOTURILE LA F.D. DIN D.A.SI ANEXA B (LOTURI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43610000-2 - Piese pentru utilaje de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1001 M, IAR PE FIECARE LOT IN PARTE CONFORM DESCRIERII DIN ANEXA B-INFORMATII PRIVIND LOTURILE LA FISA DE DATE A ACHIZITIEI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA SI ANEXA B (LOTURI)
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 873.75 si 144, 279.56RON
II.2.2) Optiuni
Da
VAL. MARE CONTINE POSIB.SUPLIMENTARII CU MAXIM 35%, IN TEMEIUL ART.6(3) DIN HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE TOTALA 2110 LEI, PE FIECARE LOT IN PARTE CONFORM ANEXA B-INFORMATII PRIVIND LOTURILE LA F.D. DIN D.A. SI A ANEXEI B (LOTURI); GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VAL.CTR.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII -MODALITATI LEGALE DE PLATA IN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATAFACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIA PREVAZUTA LA ART.69.1, DECLARATIE privind participarea la licitatie cu oferta independenta, CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE efectuate in ultimii 3 ani, CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE: 1 RUNDA DURATA RUNDEI: 1 ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21298
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 10:00
Locul: BAZA DE APROVIZIONARE, STR. ENERGETICIANULUI NR.15? SALA DE LICITATII ? ETAJUL 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE ? OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. 0758/250660, Fax: 0253/371122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 11:32