Licitatie Publica - Cabina 3D pentru masuratori antropometrice
Anunt de participare numarul 34934/04.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Visileanu, Tel.0213404928, Email: [email protected], Fax: 0213405515, Adresa internet (URL): www.certex.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Textile si Pielarie
Adresa postala: Str. Lucretiu Patrascanu, nr.16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: 0213404200 int 238, Tel.0213404928, In atentia: dnei Claudia Niculescu, Email: [email protected], Fax: 0213405515
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Textile si Pielarie
Adresa postala: Str. Lucretiu Patrascanu, nr.16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: 0213404200 int 261, Tel.0213404928, In atentia: dnei Steliana Popescu, Email: [email protected], Fax: 0213405515
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Textile si Pielarie
Adresa postala: Str. Lucretiu Patrascanu, nr.16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: 0213404200 int 207, Tel.0213404928, In atentia: dnului Lucian Tomaschek, Email: [email protected], Fax: 0213405515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cabina 3D pentru masuratori antropometrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de CercetareDezvoltare pentru Textile si Pielarie
Str. Lucretiu Patrascanu, nr.16, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cabina 3D pentru masuratori antropometrice, cu accesorii si software pentru control cabina si prelucrare date obtinute, instalare cabina si instruire utilizatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30259400-3 - Sistem de introducere a datelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cabina 3D pentru masuratori antropometrice - 1 buc
Sisteme de calcul - 3 buc
Software - 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 11.000 RON.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat in cadrul Planului Sectorial MEF, contract de finantare nr. 839788/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1;
2.Certificat constatator, sau echivalent pentru persoanele juridice straine, in original, in termen de valabilitate (30 zile), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau de institutia echivalenta de tara unde persoana juridica in cauza isi are sediul social, din care sa rezulte: - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura licitatiei juridice (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pentru persoanele juridice straine trebuie sa reiasa faptul ca acestea nu se afla in stare de faliment sau in situatia reorganizarii judiciare si de asemenea ca acestea nu se afla in incapacitate de plata.
3.Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale conform Formular 2 din care sa reiasa faptul ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este de pana la 3(trei) ori mai mare decat valoarea estimata a contractului;
2.Formular de experienta similara conform Formular 3.
Se vor prezenta minim doua fise de informatii referitoare la experienta similara continand date despre contracte de furnizare de produse similare.
3.Formular de autorizare de livrare Formular 4 - (numai in cazul in care ofertantul nu este si producatorul bunului ce face obiectul procedurii de achizitie);
4.Formular privind capacitatea financiara - Formular 6 - din care sa reiasa ca acesta este solvabil;
5.Formular privind bonitatea -Formular 7
6.Certificari in domeniul calitatii pentru producatorul bunului ofertat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Comentariu articol cu articol al specificatiilor tehnice si cerintelor continute in Caietul de sarcini, prin care sa se demonstreze corespondenta cu specificatiile respective;
2. Documente tehnice emise de producator;
3. Certificari in domeniul calitatii (pentru producatori);
4. Declaratie de conformitate;
5. Certificat de calitate;
6. Alte cerinte mentionate in Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2007 12:00
Locul: INCDTP, Lucretiu Patrascanu, nr.16, et.1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Textile si Pielarie, Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Lucretiu Patrascanu, nr.16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Tel.0213404200 int 207, Email: [email protected], Fax: 0213405515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2007 10:02