Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Cablu cu fibre optice?


Anunt de participare numarul 145031/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TELECOMUNICATII CFR SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 213146046, In atentia: Maria Tanase, Email: [email protected], Fax: +40 213146045, Adresa internet (URL): http: //www.tccfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Regionala de Telecomunicatii Cluj
Adresa postala: Pta. Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Sef Sucursala Regionala, Tel. +40 724399130, In atentia: Lucian Cosma, Email: [email protected], Fax: +40 64431067, Adresa internet (URL): http: //www.tccfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Regionala de Telecomunicatii Cluj
Adresa postala: Pta. Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Sef Sucursala Regionala, Tel. +40 724399130, In atentia: Lucian Cosma, Email: [email protected], Fax: +40 64431067, Adresa internet (URL): http: //www.tccfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Regionala de Telecomunicatii Cluj
Adresa postala: Pta. Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Sef Sucursala Regionala, Tel. +40 724399130, In atentia: Lucian Cosma, Email: [email protected], Fax: +40 64431067, Adresa internet (URL): http: //www.tccfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Cablu cu fibre optice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: produsele vor fi livrate conform caietelor de sarcini pentru fiecare lot in parte
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ?Cablu cu fibre optice? aerian si subteran necesar instalarii aerian si subteran in cadrul investitiei la SRTc Cluj -138560 m ?Modernizarea retelei de telecomunicatii analogice prin introducerea cablului cu 24 fibre optice pe tronsonul Episcopia Bihor ? Satu Mare? , la SRTc Cluj ?Modernizarea retelei de telecomunicatii analogice prin introducerea cablului cu 24 fibre optice pe tronsonul Oradea ? Salonta? si la SRTc Galati - 3000 m ?Modernizarea retelei de cabluri analogice cu cablu cu fibre optice intre repartitor Tc Filesti ? statia Catusa ? al S.C. Telecomunicatii CFR S.A. Pentru exploatare si intretinerea retelelor de de cabluri cu fibre optice este necesar la SRTc Bucuresti 2000 m, la SRTc Iasi 3000 m si la SRTc Brasov 2000 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32562200-2 - Cabluri de telecomunicatii cu fibre optice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Cablu cu fibre optice aerian ? 148560 metri liniari
Lotul 2 - Cablu cu fibre optice subteran ? 36440 metri liniari
Valoarea estimata fara TVA: 777, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare solicitata este de : - pentru Lotul 1:12, 000.00 lei , pentru Lotul 2:3, 000.00 lei; iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 50 % din sumele anterior mentionate. Garantía de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.27), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul: RO 46 TREZ 7005 069X XX00 0986, deschis la ATCPMB, cod fiscal: 15034095, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/valuta se determina tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei/anuntului de participare. 3% din valoarea fara TVA a fiecarui lot, iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004, 1.5 % din valoarea fara TVA a fiecarui lot. Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 28) sau prin retineri, in cuantum de 3%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (1.5 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Mentionam ca se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii alocate in programul anual al achizitiilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-se va completa si prezenta formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Informatiile cuprinse in formularul 12 A trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In sustinerea declaratiei se vor depune: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic ? in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Informatiile cuprinse in declaratia pe proprie raspundere trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3Evitarea conflictului de interese - formularul 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante. In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu rol de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ioan Lucian Cosma ? sef sucursala regionala; Tudor Calin Moldovan ? sef seviciu exploatare, presedinte al comisiei de evaluare ; Mihaela Sipos - sef serviciu financiar ? contabil; Tomas Stefan Branea - sef birou comercial; Orbai Dorel, inginer de sistem; Dorin Mircea Olariu ? tehnician aprovizionare - membrii in comisia de evaluare a ofertelor. Informatiile cuprinse in formularul 12 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 - se va completa si prezenta formularul 4.Informatiile cuprinse in formularul 4 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1 Pentru persoanele juridice romane se solicita Certificat constatator in original/copie legalizata/ Copie lizibila conform cu originalul (Ordin 509/2011, art5.1) emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate autorizat al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiOfertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, Certificat constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila
Cerinta nr. 2Conform OMT 290/2000 Ofertantul trebuie sa detina : -autorizatie de furnizor feroviar .Autorizatia solicitata mai sus trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertei. (1) In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contratului si va instiinta autoritatea contractanta. (2) In cazul in care un operator economic nu detine autorizatia solicitata mai sus sau aceasta nu este in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acesteia si un angajament scris de prezentare a lor pana la semnarea contractului. Sau b) autorizatii echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER. De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va prezenta pana la semnarea contractului Autorizatia de furnizor feroviar. Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiei de catre ofertantul desemnat castigator.Modalitatea de indeplinireAutorizatie de furnizor feroviarDocumentul se depune in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -prezentarea cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Valorile in euro vor fi exprimate la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei Anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 11 - INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima pentru calificare:
operatorii economici vor prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie/documente (certificate) constatatoare (conform art.97 1 din HG.925/2006) in original sau copie lizibila, sau oricare alte documente relevante emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, prin care sa se confirme livrarea de produse solicitate sau similare, a caror valoare cumulate sa fie de minim:
pentru ofertantii lotului 1 ? 153, 048.00 lei
pentru ofertantii lotului 2 ? 623, 952.00 leiIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFERConform OMT 290/2000, ofertantul trebuie sa detina : Omologare tehnica AFER si/sauAgrement tehnic AFER pentru produsele licitate.Omologarile/agrementele solicitatemai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. (1) In cazul in care, valabilitatea Omologarii tehnice / agrementele tehnice nu este pe toata durata de derulare acontractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.2) In cazul in care un operator economic nu detine omologarile/agrementele solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriu specificatiile tehnice avizate de CFR si AFER) sau prelungirea lor si un angajament scris de prezentare a lor pana la semnarea contractului. Sau b) agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER. De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului agrementele/ omologarile tehnic AFER. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea omologarilor si/sau agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
La depunerea ofertei este absolut obligatoriu ca Ofertantul sa prezinte o mostra de cablu optic aerian si o mostra de cablu optic subteran, in lungime de 5 m fiecare.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 15 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, sau certificate-documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Omologare tehnica AFER si/sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate. Documentele se depun in copie legalizata/ copie conform cu originalul.Prezentarea unei mostre de cablu optic aerian si a unei mostre de cablu optic subteran, in lungime de 5 m fiecare.Prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 13:00
Locul: Sucursala Cluj Pta. Avram Iancu nr.17 , Cluj-Napoca , Cod postal: 400117 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art 35 din HG 925/2006, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pe cale administrativ-jurisdictionala in conditiile cap. IX din OUG nr 34/2006, sau in justitie cf. Legii nr 544/2004, actualizate. Contestatia se depune la CNSC, in termenul prevazut la art nr 256^2 din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.?TELECOMUNICATII CFR? S.A. - Serviciul Comercial - Consilier juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1 (cladirea Palat CFR, poarta A sau G, etaj 10, camera 18, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213146046, Email: [email protected], Fax: +40 213146045, Adresa internet (URL): www.tccfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer