Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CABLURI DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC, CONDUCTOR CUPRU PENTRU BOBINAJ IZOLAT


Anunt de participare (utilitati) numarul 88405/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CABLURI DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC, CONDUCTOR CUPRU PENTRU BOBINAJ IZOLAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central-RTFC Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CABLURI DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC, CONDUCTOR CUPRU PENTRU BOBINAJ IZOLAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31320000-5 - Cabluri de distributie a curentului electric (Rev.2)
31341000-8-Bobine de cablu, izolate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CABLURI DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC, CONDUCTOR CUPRU PENTRU BOBINAJ IZOLAT
Valoarea estimata fara TVA: 7, 942.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 150 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl privind eligib completata in conform cu Form A din Sect Formul in orig;2.Decl privind neincadrarea in situat prevaz la art. 181 complet in conform cu Form B din Sect Formul. in orig;3.Certif de atest fiscala privind achitar obligat exigib catre buget de stat si catre buget asig sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Direct Gen a Finant Publice si Controlul Finantelor de Stat, valab la data deschid ofertei in orig sau copie legaliz;4.Certif privind plata tax si impozit locale, elibe de Primaria locala, valabil la data deschid ofertei in orig sau copie legaliz;5.Pt pers juridice romane: Certif constat, in orig sau copie legaliz, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Of Registr Comert de pe langa Trib teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniu de activit al ofertant corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic Legii nr. 85/2006 privind proced insolventei, sau ca societat se afla in incapacit de plata;6.Pt pers fizice romane: - aut de funct, precum si orice alt doc edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categ prof impusa de indeplinirea contractului - in copie legaliz;7.Pt pers fizice/juridice straine: - doc edificat care sa dovedeasca o forma de inregist ca pers juridica sau de inregist/atestare ori apartenenta prof, in conform cu prevederile legale din tara in care ofertant este rezident. (doc se va prez in copie legaliz, anexandu-se si traduc aut in lb romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil pentru semestrul I 2009- in copieb)ultima balanta de verificare in copie
c)declaratie privind cifra medie de afaceripe ultimii 3 aniSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
b)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor - certificate de calitate / conformitate pentru fiecare tip de produs ofertat.
Produsele vor fi insotitesi la livrare de Certificat de calitate si Declaratia de conformitate eliberata de furnizor sau producator;c)mostra pentru fiecare produs ofertat.
d)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze nu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza.
e)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau documente edificatoare ca se afla in curs de implementare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform capitolului IV.2) din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2009 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer