Licitatie Publica - CABLURI ELECTRICE SI ACCESORII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SUD SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 74981/08.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, In atentia: SERVICIUL ACHIZITII SI ANTREPRIZE, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CABLURI ELECTRICE SI ACCESORII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SUD SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA:
-loc.Ovidiu, jud Constanta;
-Calarasi
-Slobozia
-TulceaSC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA:
- Timisoara; DevaSC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SUD SA: - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 922, 753.39 si 59, 884, 521.58RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CABLURI ELECTRICE SI ACCESORII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA SI SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SUD SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321220-0 - Cablu de tensiune medie (Rev.2)
31224500-7-Terminale (Rev.2)
31321200-4-Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
31321300-5-Cablu de inalta tensiune (Rev.2)
44165300-7-Mansoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexelor la caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 922, 753.39 si 59, 884, 521.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot: 1A: 8700;2A: 26000;3A: 4000;4A: 18000;5A: 1700;6A: 4000;1B: 26500;2B: 85000;3B: 29600;4B: 500;5B: 600;1C: 88000;2C: 4000;3C: 9500;4C: 6000;Ptr.IMM val.vor fi la jumatate.Moneda: RON.Gar.buna exec.10%(5%ptr.IMM);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original/ copie) valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata)ptr.pers.jurid.romane;Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original / copie legalizata)-ptr.persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala;Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2007 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta in cadrul documentelor de eligibilitate dovada omologarii sau a faptului ca sunt in curs de obtinere a acesteia.Daca ofertantul nu a inceput procesul de omologare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere, ca in decurs de 30 (treizeci) de zile de la semnarea Acordului cadru, in cazul in care va fi declarat castigator, se va omologa si va prezenta dovada acesteia (certificatul de omologare).In situatia in care dupa perioada de 30 zile, ofertantul castigator nu va prezenta omologarea solicitata, se va rezilia contractul si se va retine garantia de buna executie constituita la contract;Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea in totalitate a Procedurii de omologare, pentru produsele care nu au obtinut omologarea;Autorizatii pentru livrarea produselor (in cazul distribuitorilor);Pentru fiecare lot in parte, ofertantii vor prezenta o lista care cuprinde contracte de produse de natura celor ofertate, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea minima estimata a fiecarui acord cadru;Pentru fiecare contract prevazut in liste se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor.Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare.Pentru fiecare lot in parte se va prezenta experienta similara aferenta.
Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Informatii privind subcontractantii, asociatii. Certificate de calitate si mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E. se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei va fi de 1 zi lucratoare.Ofertamtii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea nr.de participanti inscrisi la licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel..0241/805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 08:41