Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CABLURI PENTRU INSTALATII SCB


Anunt de participare (utilitati) numarul 146677/20.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul APSPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CABLURI PENTRU INSTALATII SCB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform graficului de livrare in conditii DDP conform INCOTERMS
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 ? Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, neecranate (CSYAbY sau CS2AbY sau CS2XabY sau CS2YA2Y)Lot 2 - Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, ecranate (CSYEA1AbY sau CS2YEA1AbY sau CS2XEA1AbY sau CS2YEA1Ab2Y)Lot 3 ? Cabluri de energie cu conductoare de cupru, izolatie din PVC sau polietilena si manta din PVC, neecranate (CYAbY sau C2XAby)Lot 4- Cabluri de energie cu conductoare din cupru, izolatie din PVC sau polietilena si manta din PVC, ecranate (CYEA1AbY sau C2XEA1AbY)Lot 5 ? Cabluri cu conductoare din cupru pentru instalatia AUTOSTOP din cale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321200-4 - Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
31321700-9-Cablu de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, neecranate (CSYAbY sau CS2AbY sau CS2XabY sau CS2YA2Y) ? 1.074.747 lei
Lot 2 - Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, ecranate (CSYEA1AbY sau CS2YEA1AbY sau CS2XEA1AbY sau CS2YEA1Ab2Y) ? 627.423 lei
Lot 3 ? Cabluri de energue cu conductoare de cupru, izolatie din PVC sau polietilena si manta din PVC, neecranate (CYAbY sau C2XAby) ? 283.275 lei
Lot 4- Cabluri de energie cu conductoare din cupru, izolatie din PVC sau polietilena si manta din PVC, ecranate (CYEA1AbY sau C2XEA1AbY) ? 39.555 lei
Lot 5 ? Cabluri cu conductoare din cupru pentru instalatia AUTOSTOP din cale ? 115.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui garantie pentru participare in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, separat pentru fiecare lot in parte, in cuantum de: - Lot 1 = 15.000 lei- Lot 2 = 10.000 lei- Lot 3 = 5.000 lei- Lot 4 = 600 lei- Lot 5 = 1.500 leiGarantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alte valute , echivalenta leu ?valuta sa va facela cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei .In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie aceasta va eliberata in numele ofertantului conform modelului Formularului 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare insotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011, sau- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat ? Plata se va face in 5 zile de la data primirii fondurilor de catre CNCF CFR SA de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multedinsituatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A.
Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multedin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie in conformitate cu Formularul B1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator- De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Declaratie in conformitate cu Formularul B1 .Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar pentru literele a, c1, d )
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale - se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul. de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.
Cerinta nr. 3
Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 .Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : George Micu ? Dir General;Trandafirescu Sorin ? Dir. Gen. Adj.PE, Corneliu Cretu - Dir.Gen.Adj.Ec.; Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen.Adj.Teh.; Viorel Scurtu - Dir.Gen.Adj.Exp; Florin Tomescu, Jana Iacob- Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane;Claudiu Stroe ? Sef Serv. Recuperari Creante; Daniela Manuela Dumitrescu ? Dir.Comercial; Mihaescu Ovidiu - Dir. Instalatii; Cristea Daniela ? Dir Financiar; Florina Mirica- Sef SACPE; Baicu Sorina - Sef STCD; Lambru Liviu ? Sef Serv Tehnico Economic; Craciun Dorina Mihaela ? Sef Serv.; Daniela Manea ? Sef birou AL; Hropaciov Petruta Lorena - Ec; Staicu Iulia ? ing; Raluca Munteanu - ing; Tudor Gherghina - ing; Valentin Mitroi ? sef birou STCD; Bogdan Branzan? Sef pr.STCD.; Popescu Cornel ? ing; Constantinescu Simona - Ec.; Preda Georgiana - cons. jur; Buholt Mariana - cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela - cons.jur; Melinte Ionut - Sef pr; Petrescu Violeta ? cons. Jur; Mandrea Eugen- Serv CT; Constantin Oana ? Serv TE; Dumitru Stefan ? Serv TE; Roita Bogdan Andrei? Serv MDTN.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul B2 ?in original.Formularul se depune de catre fiecare ofertant/asociat/tert sustinator/ subcontractant.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 / 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Formularul B3 ? in original
- Se depune de catre fiecare ofertant /asociat.Dovada privind calitatea de IMM
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
.
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Formulare.Ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica / fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;
In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor - se depune in original / copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestatele AFER:
Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina: - autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.
- Autorizatiile, agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER/ Agrementului tehnic nu este / sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat.Modalitatea de indeplinireAutorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.Documentele se depun in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ciframedie globala de afaceri
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa reflecte capacitatea ofertantului de a sustine contractul de furnizare in valoare minima:
Lot 1 ? 1.000.000 lei
Lot 2 ?600.000 lei
Lot 3 ? 250.000 lei
Lot 4 -35.000 lei
Lot 5 ? 100.000 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia valorilor vor utiliza cursul de schimb mediu anual 2010, 2011, 2012 lei/valuta stabilit de BNR.
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta un angajament de sustinere financiara incheiat de tert, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fisa de informatii generale-FormularG - formularul se depune in original.
- Angajament de sustinere incheiatde tert, in conformitate cuart. 11^1 din HG 925/2006, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare celor licitate.
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta un angajament de sustinere incheiat de tert intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Modalitatea de indeplinire
- Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, in original, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E? in original).
- Angajament de sustinere incheiat detert, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006, daca este cazul.
Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER conform OMT 290/2000, ofertantul trebuie sa detina: Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate.
Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care, valabilitatea Omologarii tehnice / agrementele tehnice nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de Omologare tehnica AFER sau Agrementul tehnic AFER pentru produsele licitateRecomandam consultarea site-ului www.afer.roDocumentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii privind asocierea.In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). In cazul declararii ofertantuluica si castigator. Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
Modalitatea de indeplinire
- Acord de asociere - in original
In cazul declararii ofertantuluica si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3530/29.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 11:00
Locul: str. Dinicu Golescu, nr.38, Bucuresti, sector 1, Palat CFR, etj. 5, cam 79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti avand asupra lor imputernicire si act de identificare si membrii comisie de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Corespondenta se va purta in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14, sau prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2. Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana.3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii, clarificari si decizii" a anuntului de participare din SEAP, pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer