Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cabluri si conductoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 134252/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cabluri si conductoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA din Iasi, Bacau, Suceava, Piatra Neamt, Botosani si Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 700, 001.84 si 23, 400, 003.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate anual, iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este urmatoarea: lot 1 = 4.500.000, 73 RON, Lot 2 = 5.700.000, 29 RON, Lot 3 = 1.500.000, 82 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cabluri si conductoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31320000-5 - Cabluri de distributie a curentului electric (Rev.2)
31321200-4-Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
31321300-5-Cablu de inalta tensiune (Rev.2)
44318000-2-Conductori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Cabluri;
Lot 2 - Conductoare;
Lot 3 - Conductoare de joasa tensiune
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 700, 001.84 si 23, 400, 003.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1=90.000lei; Lot2=114.000lei;Lot3=30.000lei. IMM-urile pot constitui G.P. la jumatate. Constituire: scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 11, in favoarea aut. contractante, in original, cu valabilitate 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor, eliberata, de preferat, de o banca din Romania;ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. GP se va returna de catre aut. contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art.278`1 alin.(2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si complet. ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autorit. contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, sume conform preved art. 278`1 din O.U.G. 34/2006 respectiv: Lot 1 =8460lei(cf art.278`1 lit c din O.U.G. 34/2006); Lot2=8700lei(cf art.278`1 lit c din O.U.G. 34/2006); Lot3=6780lei(cf art 278`1 lit b din O.U.G. 34/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, incazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; incazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per. de valab a ofertei. 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constit. a garantiei de buna executie este Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care se va constitui in anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formularului 19).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Membrii comisiei de evaluare care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie sunt: Dana Balauca, Loredana Temneanu, Marius Ciobanu, Constantin Branza, Angela Vasile, Gabriela Pasarica, Oana Birladeanu, Vasile Popa, Cozmin Petrescu; Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Persoane fizice / juridice romane: Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertantilor clasati pe primele 5 locuri, li se va solicita inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului in original/copie legalizata, in situatia in care initial a fost prezentata copie "conform cu originalul" );
- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri ? DACA ESTE CAZUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Documente edificatoare ce trebuie prezentate: informatii generale privind, operatorul economic participant la procedura. Completare Formular F3.
Cerinta minima de calificare-Informatii privind cifra de afaceri (CA)pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici fara a se impune prezentarea bilantului contabil, fiind lasate la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Cerinta privind cifra de afaceri, conform art. 185, lit. c din OUG 34/2006 precum si art. 9 lit. b din HGR 925/2006: autoritatea contractanta solicita un nivel al cifrei de afaceri care sa fie egala cude doua ori valoarea estimata a contractului si anume:
-pentru Lot 1 "Cabluri" - 9.000.000 RON;
- pentru Lot 2 "Conductoare" - 11.400.000 RON;
- pentru Lot 3 "Conductoare joasa tensiune" - 3.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Cerinta minima de calificare - Experienta similara se solicita pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa faca dovada derulariia cel mult 5 (cinci) contracte incheiate cu beneficiari, similare ca natura si complexitatea obiectului achizitiei. Suma contractelor pentru furnizarea de produse similare pentru fiecare lot in parte, sa fie in valoare de minim:
- pentru Lot 1 "Cabluri" - 4.500.000, 73 RON ;
- pentru Lot 2 "Conductoare" - 5.700.000, 29 RON;
- pentru Lot 3 "Conductoare joasa tensiune" - 1.500.000, 82RON.
Fiecare Fisa de experienta similara va fi insotita de recomandari de la beneficiari pentru care ofertantul a furnizat produse de natura si complexitatea produselor ofertate.
Certificat emis de organism acreditat, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?pretul ofertei?= 80 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte); b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Pretul va fi exprimat in RON fara TVA.
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Factorul de evaluare economic: TERMEN DE LIVRARE, exprimat in zile calendaristice.Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?termen de livrare?= 20 punctePunctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a)pentru termen de livrare fixat -15 zile calendaristice se acorda punctajul maxim alocat ( 20 puncte)b)pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(numar zile fixat / numar zile ofertat(n))x punctajul maxim alocat, unde: numar zile ofertat(n)= numarul de zile calendaristice a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Oferte cu termene de livrare mai mici decat cel fixat nu se puncteaza suplimentar. Ofertantii cu termen de livrare mai mare de 30 de zile calendaristice vor fi descalificati.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 11:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta docum. reprez. o copie a docum. nr 12460/12.01.2012.REFERITOR LA DEPARTAJAREA OFERTELOR: In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora va fi facuta in fct de termenul de plata. Oferta cu termenul de plata cel mai mare va fi cea declarata castigatoare in cazul ofertelor cu punctaje egale. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al aut.contr.considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer