Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI


Anunt de participare (utilitati) numarul 132949/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171170, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT ROVINARI siDEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI, conform anexa B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321200-4 - Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
44318000-2-Conductori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI - 41000 Metri liniari, conform ANEXA - NECESAR CABLURI SI CONDUCORI ELECTRICI 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 219, 359RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru toate loturile 24384 lei, cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr. 346/2004.Modalitati de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 , si1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? CONFORM FORMULAR ANEXAT, 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU;;3.Lichiditatidepuse la casieriaautoritatii contractante.Garantia de participare se va prezenta atasata pe plicul exterior.In cazul respingerii contestatiei de catre CNSCpotrivit art. 278 indice 1din OUG 34/2006, se vorretine sumele specificate in ANEXA B. Cuantumul garantiei de buna executieeste de 10% din valoarea contractului, fara TVA; pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 sia)Scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract ? formular modelb)In cazul in care valoare garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;c)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dini sumele datorate pentru facturi partiale, conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011. Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 92 aliniat (1)HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata la 90 de zile/ultima factura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/200.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru; Directori executivi S.N.L. Oltenia S.A. TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ.Fisa de informatii generale, conformformular. Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei), Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului in copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 1100000 lei.
Informatii privind subcontractarea conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului necesara pentru indeplinirea contractului de furnizare..Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare.
Prezentarea certificatului ISO 9001/2008 de la producator/distribuitor sau alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1(una) zi. Pas de licitare 1% din valoarea ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23590
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 12:00
Locul: SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA, Sala de licitatii a Departamentului Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici si comisia de analiza si evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2, lit.b) din OUG 34/2006..."5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta..."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA - compartiment legislatie
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Afghanistan, Tel. +40 374171118, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer